Karim
In de nacht werd ik wakker gemaakt door mijn mobiel , met half slapende ogen nam ik mijn mobiel en zag dat er een onbekende nummer mij belde . Ik zet mijn mobiel uit en gooide hem onder mijn bed en viel al gauw terug in slaap .
De volgende morgend voelde ik me al stukken beter en nam mijn mobiel en belde Peter om langs te kunnen komen . Mijn mama had al een heerlijk ontbijt klaar gezet en nam een stevige onbijt .In de middag was het rustig zoals gewoonlijk en lag in de zetel en wachtte op Peter . Toen hoorde ik weer mijn mobiel af gaan en het was terug prive nummer die mij belde en nam op het was Nordine die zich bezorgd deedt aan de lijn , ik voelde 100% zeker dat er iets niet klopte en vroeg hem om langs te komen en haakte af en zag dat Peter ook al aanwezig was .
"Eh vriend ben blij dat je terug bent ! " zei hij met een lach op zijn gezicht ik knikte terug en bedankte hem voor zijn liefdadigheid en begon over dat Mira vermist was en het hele gedoe met Nordine .
Peter keek me geschrokken aan toen ik hem vertelde dat hij me had geslagen na mijn werk uren.
" Karim serieus ? Waarom pak je hem dan niet op ? Wat is er met jou aan de hand ?" Zei hij kwaad . Ik keek hem aandachtig aan en hoorde de deurbel al gauw liep ik naar de deur, het was Nordine . Raar bleef Peter naar me kijken en zag dat hij razend was " Nu begrijp ik het zeker niet !! " schreeuwde Peter naar me . Nordine keek vragend aan naar Peter ik zei niets en ging zitten en nam mijn laptop en typte alles wat Nordine me te vertellen had en ik vroeg of ik langs jullie huis mag komen om een onderzoek te doen , Nordine knikte ongemakkelijk en keek hem nog eens aandachtiger aan en sluit mijn laptop en bedankte hem voor zijn medewerking en liep met hem naar buiten en keek terug naar Peter die zat tegen zijn goesting achter zijn laptop . Peter ruimde alles op en nam zijn spullen " Karim die gast moet ik volgen want hij kan niet acteren " zei hij serieus . Ik ben dus niet de enige die het hier verdacht vind antwoorde ik snel en we liepen samen naar buiten ...
JE LEEST
Deel 1: Huwelijksnacht dat eindigt in een ....
RomanceMira is een bruidsstylist en ontwerpt de laatste en de modieuze Bruidsjurken, maar zij zelf dacht er nooit aan om in èèn van haar collecties te kunnen dragen. Tot ze haar droomman ontmoet. Maar of ze naast hem zal staan met een witte jurk is een a...