Mira
tegen mijn goesting kwam ik uit mijn bed . Ik hoorde het getik van de regen op mijn raam , draaide me om en keek naar het uur ... 10u00 .
Geschrokken sprong ik uit mijn bed en liep naar de badkamer en zet mijn krultang aan , ondertussen trok ik mijn witte hemd aan en mijn jeansbroek en stak mijn hemd in mijn broek en trok mijn bruine trui aan .
Ik maakte me lichtjes op en krulde mijn haar en trok snel mijn schoenen aan.Toen ik naar beneden spurte besefte ik dat gisteren avond mijn auto was gestolen , met een irritante gevoel liep ik naar mijn broer en smeekte hem om een lift . Gelukkig heb ik nog een broer die zijn zus nog graag pleziertje wilde doen .
Aangekomen op mijn bureau belde ik snel mijn modellen op en terwijl nam ik mijn flesje fruitsap uit mijn tas en nam een flinke slok . Toen ik op mijn modellen aan het wachten was werkte ik mijn laatste details af van mijn nieuwe collectie.
Na de Modeshow ...
Daar stond ik dan met volle trots op de podium met mijn nieuwe collectie . "Muah muah , mijn popje" zei de hoofdredacteur van de BruidsMagazine en duwde de bloemen in mijn handen . "Dank u wel" en gaf hem 3 kussen . "Je collectie worden steeds maar beter bij onze modeshows" zei hij met volle trots
ik keek hem verlegen aan en fluisterde "dat is de bedoeling van een Show toch Meneer"
hij gaf me een knipoog en liep naar mijn modellen . Onder tussen liep ik naar mijn kantoor , rust dachte ik in mijn hoofd. Ik nam mijn handtas en rommelde in tot ik het visitekaartje van de politieagent zag liggen .Meneer Karim B.
G.z.m nummer : +32 xxx xxx xxxIk bleef lang staren naar het kaartje
Zou ik hem bellen om te zien of hij al iets weet over mijn wagen ? Ik nam mijn mobiel en toetse het nummer in . Even twijfelde ik om op het bel knopje te drukken maar al gauw had ik mijn keuze gemaakt
"TIIIIT TIIIIT TIIIIIT"
Hij ging over ...
JE LEEST
Deel 1: Huwelijksnacht dat eindigt in een ....
RomanceMira is een bruidsstylist en ontwerpt de laatste en de modieuze Bruidsjurken, maar zij zelf dacht er nooit aan om in èèn van haar collecties te kunnen dragen. Tot ze haar droomman ontmoet. Maar of ze naast hem zal staan met een witte jurk is een a...