Allah'a şükürler olsun Mia uyanmıştı ama tam olarak kendine gelememişti. Mia'ya hemen ağrı kesici getirmiştim. Mia'nın ilaç içeçek hali yoktu ama mecburen içmek zorundaydı.
-Yarım Saat Sonra.....
Mia yavaş yavaş kendine gelmeye başlamıştı. Ne yazık ki annemde uyanmıştı hüzünlü bir ses tonuyla;
-Kızlar markete gidermisiniz?
diyordu bizde tabi ki kıramadık, doğal olarak hemen Mia'yı ayıltıp markete gittik. Tabi ki de markette girip 1 saat boyunca çıkamayacaktık çünkü biz markette girdiğimiz zaman çıkmamız biraz zaman alıyordu onu al şunu al derken tapu tapu yarım saat geçiyordu geri kalan yarım saat ise kasada beklemek ile geçiyordu zaten. Konuşa konuşa markete varmıştık ve ALIŞVERİŞ BAŞLIYORDU.
~~
Markete girdiğimde hemen abur cubur rafına girdik ve ne var ne yok arabaya boşaltık. Sonra içeçekler, annemin istedikleri derken yarım saat geçmişti. Hızlı bir şekilde kasaya gidip sırada beklemeye başladık. Sadece bir kasanın açık olması toplumu geriyordu bazıları bağırıp çağrıyordu bazıları ise sıraların gelmesini bekliyordu bizde tabi sıramızın gelmesini bekliyorduk ve son olarak arkadan bir adam gelip, sert bir ses tonu ile;
-BAŞKA KASA AÇILMIYOR MU?? dedi,
Kaseyer adamı aldırış etmeden işini yapnaya devam etti. Tabi ki de bön bön bakmıyorduk, gülüp bakıyorduk çünkü bize nedense bir şeyler komik geliyordu.
~~~
Güle güle zamanın nasıl geçtiğini anlamadık ama zaman baya hızlı akmıştı. Ve sıra bize gelmişti ve kaseyerde ki bayan bize bön bön bakıyordu çünkü o kadar atıştırmalık almıştık ki Dünya yemek şampiyonu KOBİ gelse şok olup bayılırdı. Bütün malzemeler kasadan geçtikten sonra baya tutmuştu ama ödemek zorundaydık...
~~~
Eve vardığımızda annem bize börek yapmıştı o kadar güzel kokuyordu ki sokağın girişinden kokusunu alabilirdiniz.
Hemen tabaklara koyup televizyonun başına geçtik ve en sevdiğimiz filmi açtık. Anneminde bize katılmasını isterdik ama annem odaya çıkıp dinlenmeyi tercih etmişti ne yazık ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Bir Gün
RandomBir genç kızın ve en iyi arkadaşının güzel bir yazdan sonra ki okulda ki geziden sonra herşeyin başlamasını anlatmaktadır.