11:30

86 6 0
                                    

Annem o hiç sevmediğim şarkısıyla bizi uyandırdı "kalkın kızlar kalkın memeleri sızlar" hayatımda en nefret ettiğim kısa şarkılardan biriydi sabah birde o şarkıyla uyanıyordum annemin çabasıda zaten beni uyandır-

maktı bunuda başarıyordu aslında hemen uyanıyordum annem kraliyet kahvaltısı hazırlamıştı bize, bizde hemen aşağıya inip masada ne var ne yok silip süpürdük.-Anne biz çıkıyoruz dedim ve yanaklarından öptüm ve çıktık. Mia'nın evine koşa koşa gittik. Annesi kötü bir şey oldu sandı galiba dünyadaki bütün anneler böyle sanıyor. Annesine her şeyi anlattı tabikide 'EVET' dedi başka seçenek yoktu zaten. Hemen odaya çıkıp dolapta ne var ne yok bavula koyduk sonra kapayıp kapının önüne koyduk. Evde otur otur canımız çok sıkıldı bizde düşündük taşındık strabucks' a gidelim dedik ve yola koyulduk baya uzaktı onun için taksi çağırdık. Taksi 5-7 dk içerisinde geldi ve -Starbucks dedik. Toplam 10 tl tuttu paramızın yarısı takside bitmişti zaten ama kahve ve waffle yiyecek kadar paramız vardı. Cam kenarına oturduk ve Sipariş verdik. -2 waffle 2 kahve lütfen dedik. Çok bekledik ama deydi sonra tam hesap isticekken Ben ve Melissa gelmişti Olamaz ya demiştik. Tam yanımızda ki masaya oturmuştu Ben galiba tanıdı bizi diye mutlu olduk. Kendi kendimize gülüyorduk. Ve herkes bize bakıyor gibi hissettim gerçekten öylemiydi acaba? Ben bir tane kahve istedi cadıda aynısı lütfen dedi bir de kibarlık yapıyo. Bu durum hiç hoşuma gitmemişti, bizim hemen plan yapmanız lazımdı. Ve aynı anda "TAKİP EDELİM" dedik birbirimize bakarak çok samimi bir şekilde güldük.

Sadece Bir GünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin