Sabah annemin o iğrenç şarkısıyla uyandık alarm kurmamıza rağmen annem geç kaldınız dediğinde yataktan fırlayıp giyinmeye başladık,düşünceli annem tots da hazırlamış bize, giyinip tosttumuzu alıp çıktık. Ben kornaya basıyordu -Gelin beraber gidelim?dedi. Ama biz naz yapıp -Yok sağol dedik. Ve bir daha sormadan gittiler bence amaçları laf atmaktı. Yoksa bir daha sorarlardı ama sormadılar ve hayel kırıklığına uğradık bizim düşüncemiz böyle değildi ama boşverin gitsin zaten okulda yine göz göze gelceğiz. Okula az bir yol kalmıştı sınıfa girdiğimizde Ben ve Melissa kavga ediyorlardı. Bizde içten içe gülüyorduk tabikide üzülecek halimiz yok. Ağlayarak sınıftan çıktı Melissa. Ben'de kendi kendine konuşuyordu teneffüs zili çaldığında Ben koşarak sınıftan çıktı ve Melissa'nın yanına gitti. Biz de kantine gitti masada tek oturan John'du vardı acaba bu çoçuğun sevgilisi yok muydu? Araştırarak olmadığını öğrendik Mia bu olaya çok sevindi ve ders zili çaldı ve derse girdik Ben ve Melissa'nın sıraları boştu acaba nerdelerdi çok merak etmiştim.Ama kimse bilmiyordu hoca derse başladı ve tam dersin yarısında girdiler sınıfa hoca doğal olarak bağırdı ama onlara sökmedi ve derse girdiler Allahtan çıkış zili çaldıda olay çıkmadı. Eve giderken oyalana oyalana gidiyoruz yürürken bir çift gördük aha Melissa ile Ben bağırışıyorlardı hala aralarını düzeltememişer ve bu olay beni çok mutlu ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Bir Gün
RandomBir genç kızın ve en iyi arkadaşının güzel bir yazdan sonra ki okulda ki geziden sonra herşeyin başlamasını anlatmaktadır.