14:00

150 4 0
                                    

Saatler geçti ve biz hala okula yeni girebilmiştik.Okulun koridorlarında yürürken dua ede ede ilerliyorduk çünkü sınıfta cadı kızlar olmasın diye çünkü lisede okulun popüleri bizim sınıftaydı ve biz bu durumdan hiç hoşlanmıyor- duk çünkü hep bizi eziyordu tabi ki de bu duruma aval aval bakmıyorduk karşılık vermek istiyorduk ama ne çaba bir şey yapamıyorduk sadece gülüp geçiyorduk zaten bu durum o kızları sinirlendirmeye yetiyordu. Ve tam sınıfa girdik ve ne oldu dersiniz? Yine süslü püslü kızlar bizim sınıftaydı Mia ile birlikte birbirimize baktık ve "OLAMAZ" dedik ama olmuştu. Onların arkasında oturan bir çocuk vardı adı Ben'miş çocuğa aşık mı? oldum yoksa tatlı mı? geliyordu bilmiyorum kalbim çok hızlı atıyordu galiba aşık olmuştum, öğrendim ki o Melissa'nın (popülerlerin en başı) sevgilisiymiş çok üzülmüştüm ilk defa birine böyle bir duygu hissediyordum.Mia geldi ve dedi ki Willow o kız seni öldürür sevgilisini sevdiğini duysa dedi ve beni o kadar mutlu etti ki anlatamam sanki hiç bilmiyordum.Mia'yla birlikte Ben hakkında her şeyi bulduk çocuğun binlerce yeteneği vardı ve biri okulun basketcisiydi en önemlisi buydu zaten. Zaten bütün yakışıklı çocuklar basket grubundan çıkıyor. Bizde onun için hep basket maçlarına giderdik ama elde avuç da hiç bir şey yok.

Sadece Bir GünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin