-Arkadaşlar öbür bölümün devamını okumuşsnuuzdur İnşallah.
Kim çoktan aşağıya binip bizi bekliyormuş kıyamam ya çok tatlı ve düşünceli. Mia'ya telefon gelmişti John'dan meğersem John'la AVM'de buluşuçakmışız dediğinde Mia'nın yüzü biraz düşmüştü. Ama belli etmemeye çalışıyordu çok belli oluyordu ama ben anlamıştım çünkü o benim en yakınım derken Kim -İlk önce yemek yiyelim dedi Mia'da evet dedi açlar sizi demiştim tabi bunu içimden söylemiştim. Tabi ki de sesli söyleseydim tersliyeceklerini adım gibi emindim. Alışveriş merkezinin vardığımızda ise John soğuktan donmuş bir şekilde bizi bekliyordu. John'la selamlaştıktan sonra içeriye girip en üst kata çıktık çünkü yemek katları hep üst katta oluyordu nedenini kimse benim gibi anlamadığıma adım gibi eminim. Herkes suşi yemeğe karar vermişti bende kimse karşı koyamayıp tamam demiştim ama içimden yemek yemek gelmiyordu. Suşi siparişi vermiştik ama gelmesi yarım saat süreçekmiş bizde ondan telefonları çıkardık fotoraf çekildik telefonlarla takıldık yemek geldiğinde telefonları herkes kapadı.Yemek geldiğinde biz Mia ile çubukları tutamamıştız tam bir rezillikti Kim'e baktığımda çok rahat yiyordu galiba onlar çok geliyordu yoksa nerden bilecek diye iç geçirken kapıya kafamı çevirdiğimde ne göreyim Melissa onun ne işi varsa burda bide yanında bir kız vardı okuldan ama kızın adını bilmiyordum bize doğru geeliiyordulardı ama neden bilmiyorum ama bize doğru geliyordular...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Bir Gün
RandomBir genç kızın ve en iyi arkadaşının güzel bir yazdan sonra ki okulda ki geziden sonra herşeyin başlamasını anlatmaktadır.