12:30-13:45

71 6 0
                                    

Annemin moralini düzeltmek biraz zor olsada onu mutlu etmek için çabalayacağım. Annemi gördükçe ben daha da çok kötü oluyordum onun için tuvalete gidip yüzüme su vurup aynada biraz kendi kendime konuştuktan sonra aşağıya indim ve anneme yemek hazırlamak için mutfağı girdim, annem şu anı kayıt almasına gerekiyordu çünkü ilk defa yemek yapmak için mutfağa girmiştim bu benim için değişik bir davranış olsada annem için normal bir davranış olabilirdi çünkü ben tam 19 yaşıma girmiştim. Mia'yı Aradım açmadı sesli mesajlar bıraktım onlarıda açmamıştı merak etmiştim çünkü bana haber vermemişti. Ama elimden bir şey gelmiyordu tek amacım annemi mutlu etmekti. ve bunu başaraçağıma inanıyordum.

Anneme sorular sordum cevap vermedi, yemek yaptım yemedi, atıştırmalıklar koydum bakmadı bile ve annemin benimde yemek yemediğim zamanlar doktor gelip iğne yapaçağını söylerdi ve bende zorla yerdim çünkü doktorla tehtit ediyordu. Bende anneme;

-Bayan Carolina eğer yemeğinizi yemezseniz doktor beyi çağırmak zorunda kalacağım lütfen yermisiniz yoksa zora kullanacağım. Dedim ve annem biraz da olsa gülmüştü ve yemeğini yemişti bunu başaracağımı biliyordum. Çünkü benim adım Willow Salvotor. 'İmkansızı başarırım ama mucize biraz zaman alır'dı benim için biraz egom yüksektir haberiniz olsun, bu ne kadar kötü bir duygu olsada ego bir insan olması gereken bir duygu ama çok fazlası gerçektende kötü.

~~~

Mia'dan hala haber yoktu gittikçe merak ediyordum. Çünkü şuana kadar beni aramalıydı. Acaba ne olmuştu derken John beni aradı ve Mia sarhoş olduğunu söyledi ve güldüm demek ki bunun için beni hiç aramamış. John yarım saat içine kadar bizde olacakmış. Biraz şaşırdım çünkü John'un böyle sıkıntıya gelen bir çocuk değildi demek aşk insana kendi için imkansızlarıda yaptırıyormuş.

Sadece Bir GünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin