18:00-20:37

61 5 0
                                    

Bu gün günlerden Salı olduğu için bizim her Salı günü yaptığımız bir adet vardı. Film ve abur cubur, onun için annemden bir miktar para alarak bakkala gittik ve paramız neye yetiyorsa aldık, hepsinden ikişer şeklinde çünkü birimiz de ne az ne fazla yiyebilirdi çünkü kavga çıkarırdık. Bir kere böyle olay yaşamıştık ondan her şeyi ikişer tane almaya karar vermiştik o günden beri. İyiki de öyle bir karar vermişiz her şeyden fazla fazla yiyorduk. Çok güzel bir duyguydu,benim için. Eve geldiğimizde Ben'in odasının ışığı yanıyordu, acaba ne yapıyordu? uzanıyor muydu? Kitap mı okuyordu acaba? çok merak etmiştim, birden ışıklar kapanmıştı uyumaya geçmişti galiba, ışıklar kapandığını göre. Sonra annemden ses geldi ve herşeyi mahfetti ne güzel gözetliyorduk evi ama annem gelip işi bitirmişti annem eve çağırdı için zorunlu girdik çünkü gezi için kararını değiştirmesi an meselesiydi. Onun için ne derse yapmak zorundaydık. Ama geziye gidipte geldikten sonra hiç bir şey için zorunlu kalmayacaktık yapmamızı gerektiren hiç birşey yoktu. Odaya çıktığımızda bilgisayardan film açtık adı ise 'Step up 5'ti. Annem içeceklerimizi ve abur cuburlarımızı getirdi ,film keyfimiz o andan itibaren başlamıştı. Bir gün bizde o oyuncular gibi dansçı olmayı planlardık ama büyüdükçe salakça gelmeye başlamıştı...

Sadece Bir GünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin