21:00-11:08

74 6 0
                                    

Partiden sonra çok yorulup uyumaya teşvik ettik. Ve yatağa geçtik. Tabiki de her genç gibi bizde yatağa geçip hemen uyumadık, İnstagram'a, Twitter'a baktık ondan sonra ise uyuduk. İçimde çok güzel bir duygu vardı yarın için. Kesinlikle çok güzel bir olay olacaktı çünkü ne zaman böyle hissetsem ertesi gün bir olay oluyordu. Ve olacaktı, ben buna çok inadıyordum. Onun için yarın giyeceklerimi düşündüm ve buldum kot ve kazak giyecektim çünkü Mia etek ve t-shirt giyeceği için aynı olamazdık ve Mia benden daha şık olması gerekiyordu. Neden derseniz eğer, siz neden  olduğunu çok iyi biliyorsunuz. Sabah olduğunda o annemin her sabah söylediği şarkı yoktu ve çok üzülmüştüm çünkü her sabah o şarkı ile uyanıyordum, onun için tuhaf gelmişti ama telefonumdan bir ses geldi. Annemden bir sesli mesaj, mesajda ise,

-kalkın kızlar kalkın memeleri sızlar, diye

Ses kaydı atmıştı çok mutlu oldum çünkü o hiç sevmediğim şarkıyla uyanmaya alışmıştım. Sabah oldu ve yemek yerine indik. Ve etrafta Ben ve John görünmüyordular. Neden inmemiştiler ki? Acaba hala uyuyor muydular?  Yoksa canları mı istemedi? Aklım da binlerce sorular vardı. Hangisi doğruydu acaba?. O kadar da süslenmiştik ki bu gün için. Bir de bu gün sınıfca Amerika turu vardı. Bir kaç yeri gezecektik ama onlar yoktu. Hoca herkese haber verdiğinde otelden çıktık. Ve gezmeye başladık, ama hala kafam bizimkilerdeydi. Mia'ya baktığımda o başka kafadaydı zaten ona hiç bulaşmadım belli ki dünün şokunu hala atlatamamıştı. Tam sohbet edeceğimiz yerde arabayla biri yanımıza yaklaştı hoca kaşlarını çatıp arabada ki kişiye odaklandı, arabada ki kişi ise John'du bir yandan sevindim bir yandan da üzüldüm. Çünkü Ben yoktu ama John'un gelmesine sevindim Mia için, bir de araba kiralamış nasıl olduysa. Hoca bile şok oldu. Hoca hiç bir şey demeden John arabayı park edip arkamızdan haldır paldır geliyordu. Acaba Mia ile John sohbet edecekler miydi? Yoksa boş boş bakacaklar mıydı birbirlerine? Aklımda binlerce sorular vardı. Hep kendi kendime soru sormayı ve kendi kendime konuşmayı sevdiğim için böyle sorular soruyordum kendime. Bir olay yaşanması bekledim...

Cafede oturmuştuk (dinlenmek için). Ben kahve almaya gittiğimde Mia ile John sohbete dalmıştılar bile hiç bozmadan uzaklaştım ve başka masaya oturdum. Bu benim için acı vericiydi çünkü tek oturuyordum. Hep Mia'ya alıştığım için değişik geldi ama o şuan çok mutluydu ve ben aklına bile gelmemiştim. Aklımdan geçmedide değil     -Acaba Mia'nın sevgilisi olsa benimle arkadaş olmayı bırakır mıydı? Sadece merak etmiştim ama yapmazdı o çünkü biz birbirimize söz vermiştik inşallah verdiğimiz sözü tutarız. Cafeden sonra bir kaç yer daha gezdikten sonra otele geçtik ve Mia hala yanımda yoktu korkmaya başladım çünkü Mia beni hiç yalnız bırakmamıştı. Odaya tek başıma çıktıktan sonra Mia'da hemen arkamdan girdi ama ben ona kızgın ve sinirliydim o sanki bana verdiği sözü tutmayacak gibi geldi ve trip attım konuşmadım yarım saat boyunca. Yarım saat içinde herşeyini anlattı ama ben ona ne cevap verdim, ne soru sordum kendi kendine anlattı sonra -Ne oldu ya, dediğinde aklı başına gelmişti, ama ben yine cevap vermedim , Mia'ya cevap vermediğim için bu durum onu sinir edip bana yastıkla vurmaya başladı ve yastık savaşı başlamıştı. Doğal olarak gülmeye başladık ve birbirimizden özür diledik ne olursa olsun barışacağımızı biliyordum ama ben o an için trip atmak geldi içimden:)...

Sadece Bir GünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin