14:00-17:00

90 7 1
                                    

Mia ve John'un gelmesini bekliyordum çünkü Mia sarhoşken görmek beni eğlendiriyordu çünkü ne yaptığını bilmiyordu buda beni mutlu ediyordu. Allahtan annem yukarıya çıkıp uyumuştu, eğer uyumasaydı bizi mağferderdi.

~~~

Şükürler olsun ki gelmiştiler. Hemen John'a Mia'yı eve getirmesini söyledim çünkü annem her an uyanabilirdi. Mia'yı odaya çıkarken annem bağırdı;

-Sorun var mı?

+Yok anne sen uyumaya devam et.

Bir anlık olsada kalp krizi geçiyordum. Çünkü annem uyanırsa kıyamet kopardı ama uyanmadı. Mia'ya kahve yapmaya indim ama kahvenin nasıl yapıldığını bilmiyordum onun için internetten baktım ama yine işe yaramadı çünkü yapamamıştım ne kadar zor olabilirdi ki kahve yapmak? Çok zormuş anladım. Kahve yapamadığıma göre Mia'yı yüzünü bol suyla yıkamaya karar verdim çünkü elimden başka hiç bir şey gelmiyordu. Mia'nın yüzünü yıkamam rağmen hala ayılmamıştı onun için odaya gidip uyuması için slow şarkılar açtım ve 4. şarkıda uyudu bu benim için harikaydı çünki Mia kendi kendine sayıklamaya başlamıştı uyku ona iyi gelecekti ama sabab kalktığında başı çok ağrıcaktı ama benim yapacağım hiç bir şey yok. Allahtan yarın hafta sonuydu. Yoksa okula gidemezdik.

~~

Daha çok erkendi ve canım çok sıkılmıştı bende hemen dizimi açtım (The Vampire Diaries) o kadar izliyordum ki aklımdan vampir olmak geçti ama gerçek hayatta yoklar. Bu olay beni üzüyordu demek yalan olmaz, çünkü üzüyordu onun için annem benim bir psikopat olduğumu düşünüyordu. Kim bilir belkide tatlı bir psikopatımdır.

Sadece Bir GünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin