Saat sıfır sıfırı gösteriyordu ama biz hala sofrayı toplamamıştık. Eğer annem dediği şeyi hemen yapmazsak çok kızardı ama biz annemi takmıyorduk çünkü bazen iyi bazende kötü olabiliyor böyle olmasının tek sebebi ise "biziz". Ama annemi şaşırtmak için sofrayı kıra kıra topladık Allahtan annemin uykusu derinde tabak sesine uyanmıyordu. Mia'yla düşündük taşındık korku filmi izlemeye karar verdik çok klişeydi ama korku filmi izlemek geldi içimizden. Keşke şimdi yanımda Ben olsa diye iç geçiriyordum bir anda irkildim Meğersem Mia bana sesleniyormuş: -Hey Willow daldın yine ,diyorum ki hangisi "ATM" mi? yoksa "Chucky" mi diye, sordu ben de geviş getiriyormuş gibi tabiki de -ATM dedim çünkü Chucky o kadar da muhteşem değil ATM'de yinede bir gerilim vardı... Mia ile film koyduk hazır mısırları aldık tabaklara koyduk, içeçeklerimizi aldık ve en meşhur koltuklarımızın yerini aldık. Mia yorganın altına girmişti nedeni ise korkuyormuş külahıma anlat ya nasıl korkabilirki bir insan gerilim dolu bir filmde bunu çekenler ne yapsın ya gerçekte böyle bir şey yaşanmışşa yani kısaca bana korkmak saçma geliyor ama çaktırmayın ki ben de annabellada korkmuştum hatta odamda ki doğum günümde gelen pembe kalpli ayıcığımı kapı dışarı etmiştim nedeni ise annabella gibi canlacak gibi zanetmiştim tabi sadece bu kurguydu. Ama korkuyordum ama Mia bunu bilmiyordu bilseydi alay ederdi çünkü ben ona aşırı derecede alay ediyordumm. Mia ve ben film bitmeden içeçeklerimizi ve mısırlarımızı bitirmiştik nasıl olduysa daha 30 dakika olmuştu film başlayalı. Her yerin ışıkları sönmüştü cadde ışıkları yanda ki evlerin ışıkları her yerlerin ışıkları kapanmıştı. Mia tırsmıştı açıkcası bende korkmaya başlamıştım ama Mia kadar değildi..ben hemen mutfağa gidip iki paket daha patlamış mısır alarak filmi izlemeye devam ettik....
~~~
Filmin bitmesini az kalmıştı annem arkamızda -BÖÖÖ diye çıkmaz mı biz Mia ile yer değiştirmiştik çünkü saat nerdeyse gece yarısı, ışıklar kapalı ve üstüne üstün korku filmi izliyorduk.
-ALLAH BİSMİALLAH!
+ALLAH BİSMİALLAH!
-Anne ya kalbimize indi ya neden yaptın ya anne yaa!.
+Korktunuz mu?
-+EVET!
+İyi canıma değsin bu saatte korku filmi mi seyredilirmi demişti?
Bizde +-EVET.demiştik ki çünkü korku filmi bu saatte izlenirdi asıll. Annem bizle çok konuşmadan kahkahh atarak elindeki su ile yukarı çıkmıştı. Bizde filme devam etmiştik o korkudan sonra..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Bir Gün
RandomBir genç kızın ve en iyi arkadaşının güzel bir yazdan sonra ki okulda ki geziden sonra herşeyin başlamasını anlatmaktadır.