22:15-00:17

60 5 0
                                    

Filmimiz bitmişti. Telefonda gezinirken mesaj geldi, okuldanmış. Ne geldiğini tahmin edebiliyordum aslında. Geziyle ilgiliydi tahminime göre ve öyle çıktı gezi 2 gün sonra düzenleniyormuş. Biz bu haberi duyunca çok mutlu olmuştuk. En güzelide geziye Melissa'nın gelmemesiydi. Neden derseniz çünkü hala kavgalıydılar. Bu olay beni daha da çok mutlu ediyordu aslında. Cama doğru kafamı çevirdiğimde Ben! dışarıya aval aval bakıyordu. Acaba bize mi bakıyordu? Çok merak etmiştim. Onun için bende cama çıktım ve selam verdim ama o bana cavap vermemişti çünkü kulağında kulaklık varmış meğersem, bende bir anda alınmıştım, bana cevap vermiyor diye. Ama sohbetimiz 5-8 dk sürmüştü bu benim düşündügümden daha da fazlaydı ben; -Selam +Selam diye düşünmüştüm ama düşündüğüm gibi olmadı. Sonra lanet olası Melissa geliyordu, bu saatte ne işi vardı ki burda? Anlamamıştık. Mia'yla birlikte onları izlemeye başladık ve... Aşırı yükseklikte sesler geliyordu (kavga sesleri). Kavga ediyorlardı yine. Ben bu olaya çook mutlu olmuştum. Sevinçten ölüyordum. Acaba gece nasıl bitecekti. Melissa'nın evde çıktığını gördük ama ne şekilde olsun, ağlamış bir şekildeydi. Melissa'nın evden çıktığını gördüğümüz için mutlu mutlu uyuduk.

Sadece Bir GünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin