08:00-12:15

60 4 0
                                    

Okula gitmek için hazırlanıyorduk ama canımız hiç gitmek istemiyordu ta ki Ben arayana kadar;

-Aşkım yarım saat sonra aşağıda olun demişti, ama biz buna hiç hazır değildik çünkü okula gitmeyeceğiz diye düşünmüştük yarım saat içinde nasıl hazırlana bilirdik ki. Hemen gardrobu açıp etek kazak seçtim. Mia için kolaydı çünkü bize okulda giyecek kıyafetlerini getiriyordu bir yandan şanslıyı ben ise en güzellerini bulup birleştiriyordum ne kadarda zor bir kız için, hemde yarım saat içinde, tabikide tam yarım sonra aşağıda olmayacaktık biraz bekleteceğiz çünkü ilk kural
1-Sevgilin verdiği saati geçir ki onun için hızlı hazırlandığını düşünmesin,
Onun için ben bu kurala sadık kalmak istiyorum.

35 dakika sonra...
Yavaş yavaş arabaya ilerliyorduk ve bir anda John gelmişti kaç gündür ortalıkta yoktu meğersem yakını vefat etmişti. Bu aralarda çok kişi vefat ediyordu. John Mia bizi bırakıp gittiler çünkü Mia ile John'un arası biraz bozuktu Mia ne kadar trip atsada John'a karşı koyamıyordu. Biz yolumuza devam ettik ve Ben

-Willov bu gün okulu asıp bir şeyler yapalım mı?

demişti bir anda şok geçirdim çünkü ilk defa segilimle okula gitmeyecektik.

+ Tamam olur demiştim çünkü başka çarem yoktu çünkü hayır deseydim biraz bebeksi olcaktı. Onun için evet dedim ve bir kafeye gittik. İlk başta kahvaltı edecektik, sonra ise tatlı ve içeçek işte klasik kafe planları. Kahvaltımızı yedikten sonra yazın çıktığım çoçuk başka bir masada oturyordu ben bunh görünce yüzümü sakladım çünkü beni görse hemen masaya gelip ağzına ne gelirse söyleyecekti onun için hemen yüzümü kapadım ve tuvalete gittim. Ben geldiğimde ise yaz aşkım Ben ile beraber masada oturuyordular şok olmuştum çünkü ya ben onu tanıyorsa? Ya her şeyi anlattıysa? Of yaa şimdi ben ne yapacaktım bilmiyorum ki gitsem mi? Gitmesem mi? Çok karışık olaydı. Ama gitmemek en doğrusuydu bende gitmesini bekledim bekledim bekledim ama giden yoktu. Dayanamayıp gittim meğersem basketten arkadaşıymış Ben'in ama bu hiç birşeyi ifade etmiyordu çünkü yaz aşkıma güven olmazdı. Allah şükürler olsun ki şu benim yaz aşkım denen çocuk yani Damon'ın da sevgilisi varmış şimdi hiç korkmama gerek yok çünkü Ben'e söylerse bende onun sevgilisine söyleyeceğimi biliyordu. Bol bol sohbet ettikten sonra masadan kalktılar ve Ben'le yalnız kaldık derken annem aradı ve sesi çok kötü geliyordu onun için hemen eve gittim. Ben'e biraz ayıp oldu ama sonuçta o benim annemdi. Onun için hemen kalkıp taksiye bindim Ben'in sormasına rağmen taksi ile gitmiştim çünkü Ben'e zahmet olacaktı beni eve bıraksaydı.

Eve vardığımda ise annem perişan görünüyordu onun için anneme sım sıkı sarılmıştım. Galiba bu olay annemi çok üzmüştü. En kötüsüde ne biliyor musunuz? 'Bir gün herkes ölecektir' . En çok acı veren ise bunu bilmektir.

Sadece Bir GünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin