Mia her zaman ki gibi bizde kalıyordu. Bu benim için çok güzel bir durumdu çünkü kardeşim olmadığı için kardeş özlemi çekiyordum. Ama bunu Mia yatıştırıyordu. Onun için Mia benim için çok önemli biri. Hele o son yaptığı planla beni kendine kesinlikle birleştirmişti. Anca bizi ölüm ayırırdı. Mia'ya bu günü bol bol anlattıktan sonra karnımız açıkmıştı ve aşağıya bir hırsız gibi inmiştik. Annem uyuduğunu sanıyorduk ama yanılmışız çünkü oda bizim gibi aşağıya yemek yemek için inmişti. Anneme baktığımda ağlamış ve perişan görünüyordu.
-Ne oldu, dediğimde yüzüme bakıp gülüyordu acaba anneme ne olmuştu bu sorunun cevabını bende bilmiyordum onun için zamanı akışına bıraktım. Anneme hiçbir şey sormadan bir kaç atıştırmalıkla yukarıya çıktık ve beni uyku tutmamıştı çünkü annem çok kötüydü Mia'ya baktığda çoktan uyumuştu onun için ondan habersiz aşagıya indim ve annemle konuştum meğersem annemin teyzesi vefat etmişti yani Jenna teyze, çok tanımıyordum ama iyi bir kadınmış annem bu kadar ağladığına göre.
-Kızım ben yarın Jenna teyzemin cenazesine gediyorum belki orda kalabilirim sen Mia ile bizde oturun sakın dışarıya çıkmayın bak sana güveniyorum yavrum şimdi sen yukarıya çıkıp mışıl mışıl uyu. Yarın ben erkenden yola çıkaçağım heberin olsun. Sabah beni görmeye bilirsin. Onun için gel sana bir sarılayım kızım.
+Anne yolda dikkatli ol ve varınca beni habersiz bırakma, seni seviyorum.
-Bende seni seviyorum kızım
~~~
Aşağıda duygusal anlar yaşadığımız için bir mütdet bu duygudan çıkamadım çünkü annem için ölüm çok kötü bir duyguydu bunu biliyorum çünkü annemin akrabasında hiç kimse kalmamıştı en son Jenna teyzeydi oda zaten bu gecede vefat etmişti. Annem için çok kötüydü biliyordum ama elimden hiçbir şey gelmiyordu çünkü sonuçta ölümdü ne çâresi vardı nedr önlemi vardı.
~~
Baya geç olmuştu ve uykum gelmişti bende yatağıma geçip uyumaya çalıştım ama hep aklım annemdeydi derken uyuya kalmışım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Bir Gün
DiversosBir genç kızın ve en iyi arkadaşının güzel bir yazdan sonra ki okulda ki geziden sonra herşeyin başlamasını anlatmaktadır.