Dizimi izledikten sonra çok açıkmıştım hemen aşağıya inip nutella ekmek sürdüm, süt koydum ve yukarıya çıktım. Bir yerden yerken bir yerdende telefonla uğraşıyordum. Mia'ya baktığımda hala mışıl mışıl uyuyordu ama uyumaklada kalmıyordu sayıklıyordu,
-Stefan, Damon aşk, sa*a* elena
galiba vampir günlüklerinden çok etkilenmişti sarhoşken bile sayıklıyorsa çok yazık...
~~~
Mia'nın uyanması için elimden geleni yapıyordum ama kalkmıyordu. Biraz daha uyursa deli olacaktım çünkü evde yapacak hiçbir şey yoktu. Ya Mia ile ya da hiç.
Mia'sız olunca yalnız ve çaresiz olduğumu söylemiş miydim? Ben kendi kendime konuşurken Mia uyanmıştı tabiki de çok mutlu olmuştum taki benden su isteyinceye kadar çünkü ben üşengeç bir insan olduğum için 1 saat tuvaletimi tutmuş insanım yani şimdi Mia benden su istediği için aşagıya inip ona sumu getirecektim hahah çok komik.
Tabiki de şaka yaptım, getirmek zorundaydım çünkü uyandıktan sonra beni bahfeterdi. Onun için iyi okuyucular üşengecliğimi bir yana bırakıp Mia'ya su getirecektim çünkü eğer getirmessem bana yakışmazdı. Ve kendimi suçlu hissederdim çok salakça takıntılarım vardır aldırış etmeyiniz.
(Arkadaşlar tatilde olduğum için çok bölüm yazamıyorum, yazsamda internet paketim az olduğu için paylaşamıyorum ama eve döndüğümdü bol bol yazacağıma söz veriyorum, bu durum içinde özür dilerim)...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Bir Gün
RandomBir genç kızın ve en iyi arkadaşının güzel bir yazdan sonra ki okulda ki geziden sonra herşeyin başlamasını anlatmaktadır.