17:00-19:45 -20:30-

75 5 0
                                    

Şarkı olarak "Model&Emre Aydın- Bir Pazar Kahvaltısı"nı dinleye bilirsiniz, Çünkü ben bu bölümü yazarken o şarkıyı dinledim.
~~~

Ben'le çıkalı tam 1 saat olmuştu. Ve 19 yaşıma girmiştim, büyüdükçe annemin gözünde daha da çok küçülüyordum çünkü annemin beni sevme tavırları değişiyordu.

~~

Parti bittikten sonra Mia ile bol bol konuştuk sonra Ben'in benim hakkımda neler düşündüğünü söyledi bende tabikide kızardım, o kadar utandım ki kulaklarımın yandığını hissettim.

Mia'ya doğal olarak kızmam gerekiyordu ama kızmadım çünkü sonuç olarak ben mutlu oldum. Ama yinede bunları yapmadan önce anlatsalardı daha iyi olurdu ama geçti bile herşey. Mutlu bitti ya sonu yeter. Peki Mia'ya John'u sorduğumda ise;

-Oda plana dahildi, dedi

Güldüm ve Mia'ya sımsıkı sarıldım çünkü topu topuna 3 gün Mia'sız geçirdim onu o kadar özledim ki sarılmak yetmedi. Bensiz neler yaptığını sordum;

-Sensiz ne mi yaptım? Eskiden çekindiğimiz fotoğraflara bakıp kendimi avuttum, dedi

+ Yaa ben seni yerim yaa. İyiki de karşıma çıktın.

《》

Mia'yla bol bol sohbet ettikten sonra Ben aradı tabikide hemen açmadım 5 kere çaldıktan sonra açtım.

-Aşkım, akşam bir şeyler yapalım, demişti.

Aşkım demişti o an bir şok geçirmiştim ama,

+Evet, demiştim

- O zaman 20:00'de alırım seni diyip telefonu kapatmıştı.

Ne giyecektim ki? Nereye gidekcektik? Of bilmiyorum ama Mia'yla hemen hazırlıklar başladık.

Gardrop boşaltılıp en güzel kıyafetler seçilmişti, saçlar modellenmişti. Ve dışarıya hazırdım, Ben'in gelmesini tam 15 dakika vardı. Bu 15 dakika içerisinde kapının önünde beklemiştim en güzelinde karşılıklı oturuyorduk.

15 dakika sonra...

Ben arabaya binip kornaya basmıştı ama aldırış etmedim, 1-2 dakika beklettim ve evden çıktım. Mia beni camdan seyrediyordu bende arkama bakıp el salladım. Ve arabaya binerken, Ben kapımı açmıştı bu benim için çok güzel bir durumdu. Eminim kızarmışımdır çünkü hayatımda ilk defa böyle bir olay geçmişti başımdan. Şoku atlattıktan sonra yola koyulduk -Nereye gidiyoruz?

+Süpriz, demişti çok merak ettim acaba nereye gidiyorduk? ama çok soru sormadım ki ilk günden daralmasın diye.

Sadece Bir GünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin