Annem camda beni bekliyordu yüz maskesi ve ipekten olan pijaması ile bekliyordu Kim' e bir şey çaktırmadan yanağında bir öpücük kondurup iyi geceler tatlım bu gün çok güzeldi diyip eve koştum bu annem utanma değil ya da rezil olmak değil tabi annem arkadaşlarımın yanına böyle çıksa kızmam ama işte mahcup kalırım çünkü annem maskeli yüzü ile çok korkunç oluyor. Annem nerde kaldın bakalm gece güzeli, dedi -Anne bu çok klişe oldu gece güzeli nedir ya sen daha iyi şeyler üretebilirsin dedim amacım annemi oyalamak çünkü soru yağmuruna tutacaktı beni biliyorum tanıyorum annemi buna mecburdum odama hemen çıktım annem tabi bana isim bulmaya çalışıyordu eminim ki yanında olmadığımın farkında değildir hatta şuan bana birşey anlatıyordur...
Mia'yla kaç saattir buluşmamıza rağmen onu çok özledim her gün bizde olmasına o kadar alıştım ki 1 saatlik yokluğu özletiyor. Mia'yı aradım ama açmadı büyük ihtimal uyudu ama böyle bir günde nasıl uyudu şaşırdım. Benim tanıdığım Mia bana bu günü sormadan uyumazdı ama ne olduysa artık derken instagramda Mia ve John'un resimlerini gördüm sinemaya gitmişler meğersem John ile sinemaya gittiği için bana yazmıyormuş. Ben de korkmuştum. Yani bende ki de akıl mı yanii?! Gözlerimi zorluyordum kapanmamaları için o kadar yorulmıştum 2 gün uyusam acısını çıkartamam. Dayanamayıp yorganın altına girip müzik açtım;
Kenan Doğulu-En Kıymetlim
•SEN BENİM EN KIYMETLİMSİN
•EN GÜZEL VAZGEÇİLMEZİMSİN
•SEN BENİM EN KIYMETLİMSİN
•SEVMEKLE BİTMEYENİMSİN
•SEN BENİM HAKİKATLİMSİN
•EN DERİN EN İÇİMDESİN
•SEN BENİM EN GÜZEL DERDİMSİN
diye mırıldanıyordum benim bile duyamayacağım ses tonu ile. Bu şarkıda hep aklıma Babam geliyor ama sadece geliyor görüntü falan yok sadece geliyor ve beni üzmeye yetiyor. Tabi akşam akşam duygusala bağlamıcam onun için hemen Kim'i getirdim bu günü getirdim aklıma ve birazda olsa neşelendim. Bir anda elektrikler kesildi refleksen Bismillahirrahmanirrahim diyi verdim. Annemde bir yandan bağırdı hemen telefonumun flashını açıp aşağıya indim annem -Kızım yok hiç birşey elektrikler kesilsi sadece panik yapma -Anne elektriklerin kesildiğinin farkındayım ve ben değil sen telaş yapyıyorsun. -Sus bakıyım anneye cevap verilmez. -Şimdi geldi o kural anne!! -Willoww!! -Tamam anneciğim sustum kızma yeter. -Şu ekektrikler bir an önce gelsede uyusak. Yani anlamadığım şey şu ki elektrikle uyukunun ne alaksı vardı anlamdım gitti. Saatler geçti ama elektrikler gelmedi. Biz başladık 181'den elektrik idaresine ulaşabilmek için ana 181 değil 182, 183, 184, 185 hiç biri değil ya doğalgaz ya çevre bakanlığı ama biride elektrik idaresi değildi biz son olarak 186'yı aradık Allah'tan bu sefer tutturmuştuk. Ama bize kadın ne desin sabah 07:00'de gelicekmiş annem kızgın bir şekilde -Nee! diye bağırdı bende bir anda irkildim. Annemin yüz ifadesinden de belli olduğu gibi uykusuz, sinirliydi. Ama annem hiç bir şey demeden yukarıya çıkırken -Anne! nereye? -Yukarıya yatmaya çıkıyorum yoksa uykusuzluktan ölücem demişti tığkı bir ergen gibi cevap vermişti....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Bir Gün
RandomBir genç kızın ve en iyi arkadaşının güzel bir yazdan sonra ki okulda ki geziden sonra herşeyin başlamasını anlatmaktadır.