13:00-15:00

51 4 0
                                    

Mia'ya baktığımda elinden telefonunu düşürmüyordu. Bu olay beni biraz rahatsız etmişti. Ama Mia'ya belli etmemiştim. Arkasından dolanıp ne yaptığına baktım, ve John ile mesajlaşıyordu. Hayret içinde kalmıştım çünkü sevgili olduklarını bana söylememişti. Belkide değillerdir. Eğer öyle bir şey olupta bana söylemiyorsa onunla tüm arkadaşlığımı bitiririm. Çünkü biz bir söz verdik birbirimize o sözde kim durmassa kötü olurdu. Mia dayanamayıp sordum;

-Mia John ile beraber misiniz?

Mia umursamaz bir şekilde,

+Hayır ama aramız çok iyi. dedi, ben bu duruma çok inanamadım ama ona çaktırmadım. Onun için hemen John'a mesaj atıp aşağıdaki yemek yerinde beklemesini söyledim. Oda doğal olarak -Evet , dedi çünkü merak etmişti anladığım kadarıyla. Ben de aşağıya inerken  Mia'ya bir yalan uydurdum. Kendimi çok kötü hissetmiştim çünkü ilk defa Mia'ya yalan söylemiştim ama onun iyiliği içindi herşey aslında. Aşağıya indiğimde yemekhanenin sessiz bir yerinde (John) beni bekliyordu. Ben ona Mia hakkında sorular sorarken bir andan beni öptü. Ve ben de bu olaya çok sinirlenip bir tane tokat atıp bulunduğumuz yerden kaçtım. Çok pişman olmuştum keşke inmeseydim. Bu olayı Mia'ya söylese miydim? Yoksa bende sır olarak kalsamıydı?  Emin değildim ne yapacağımdan, eğer söyleseydim benle küserdi , söylemesem John onu kullanacaktı. Ama ben doğru kararı verip Mia'yla konuştum Mia bu olaya sinirlenmişti ama bana bir şey çaktırmamasına rağmen ben anlamıştım. Benim yalan söylediğimi sanıyordu ama her şey doğruydu. Birden çok kötü olmuştum bana değil John'a inanmıştı bu olay beni baya sarsmıştı. Ama ben Willow'sam bunu kanıtlarım..

Sadece Bir GünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin