YANGIN!¡ 22:00-23:15

44 3 0
                                    

Filmimizin bitmesine rağmen filmin etkisinden çıkamamıştık. Hala salya sümük ağlıyorduk. Eminim ki yüzümüz şişmiş, gözlerimiz kızarmıştır ki bu olay hiç hoşuma gitmiyordu çünkü her ağladığım zaman yüzüm, gözüm şişiyordu aynı fok balıklarına dönüyordum bu da alay konusu oluyordu.

~~~

Mia'yla aç ayılar gibi açıkmıştı ve aklımıza pizza yapmak geldi ve yaptık. Pizzanın kokusu evin her yerine sinmişti. Ve bu saatte yemek yememizin amacı ne ise bizde bilmiyoruz. O kadar canımız çekmişti ki koltuğa uzanıp gözlerimizi kapatıp pizzanın pişmesini bekledik. Bekleme sırasında pizzanın pişme zamanından daha fazla fırında kalmıştı ve bu durum evin kokusunu ve aydınlanmasını etkilemişti, birde ne olsun meğersem koku ve ışık fırından geliyormuş. Hemen harekete geçtik ve ateşi söndürmeye başladık. Ne kadar uğraşırsak uğraşalım yangını söndürülmesi baya zaman almıştı tabi ki de annem kokuya kalkıp bizi bir güzel azarladı. Ağzına ne geldi ise söyledi, gülmemek için kendimizi zorlamıştık ama sonuç olarak ateş sönmüştü, pizza yanmıştı, annem için de içinde ki öfkeyi atmıştı ve bizede son olarak dalga konusu çıkmıştı. Pizzayı yanık yanık yemiştik ve midemiz bunu kaldıramayıp dışa vurmuştu. Kötü bir olaydı ve kötü bir olay şeklinde bitecekti tahmin edebiliyordum. Başımız, eklemlerimiz ağrıyordu ve son olarak midemiz bulanıyordu. Çok tuhaftı çünkü şu yaşıma kadar ilk defa böyle "İĞRENÇ" bir hastalık geçiriyordum Mia'yı bilmem ama benim başıma ilk defa geliyordu galiba zehirlenmiştik. Kokudan mı? yoksa pizzadan mı? Bilmiyorum, tam emin değildim. Anneme söyleyip bizi doktara götürmesini söyledim ve hastaneye yol aldık....

Doktor o kadar ağır zehirlenme olmadığını söylemişti ama hiç bir şey bilmiyordu çünkü aşırı derecede midemiz bulanıyordu. Doktor bir kaç ilaçla bizi eve yollamıştı ama biz hap kullanmamakla ısrarlıydık çünkü hap kilo aldırdığı için biz kullanmayı tercih etmiyorduk. Ama annem içmessek bize bir hafta ceza vereceğini söyledi. Bizde doğal olarak içtik. Annem bize güzel mi güzel akşam yemeği söylemişti ve hemen masaya koyulduk çünkü Mia bu akşam eve geri dönecekti. Kötü olabilirdi ama geri dönecekti sonuçta. Yemeğimizi yerken bol bol Amerika gezisinden bahsettik anneme, annem de gülerek tebessümlü bir yüz ifadesi ile yüz salladı. Annen erkenden odasına çekilip yukarıya çıkarken mutfağı toplayın demişti sert bir ses tonu ile. Bizde birbirimize bakıp -BİZ Mİ? demiştik annemde solanda başka biri var mı? demişti ve bize kafa tutmuştu bizde kahkaa atarak gülmüştük.

Sadece Bir GünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin