12:00-13:00

57 5 0
                                    

Uçuşa son 1 saat kalmıştı. Çok heyacanlıydım çünkü, Mia ne yapacaktı uçakta? Kimle oturacaktı? Benim yüzüme bakacak mıydı? Bilmiyorum ama ne olursa olsun ben onun yüzüne bakmayacaktım, çünkü; bana son yaptığı darbe çok ağırdı.

Hoca herkese mesaj atıp yarım saat sonra otelin çıkışında olamamızı istemişti. Ama ben hocanın lafına uymadan erkenden indim ve Mia'nın gelmesini bekledim bekledim bekledim ama gele gele hoca ve arkadaşlarım geldi. Mia ve Ben yoktu hocaya sordum;

-Hocam Mia ve Ben nerede?

+Kızım onlar bizden önce gittiler dediğinde çok üzülmüştüm çünkü bensiz dönmüştü. Bensiz uçağa binmişti eve gittiğimde ne olacaktı acaba? Annem bu olaya ne diyecekti? Aklımda binlerce sorular vardı, ama hangisi olacaktı bilmiyorum. Ve en kötüsü ne biliyormusunuz? Bu gün benim doğum günümdü annem bile arayıp kutlamamıştı. Benim için sanki bugün doğduğum gün değilde öldüğüm günmüş gibi geldi. Uçuşa geçtiğimizde ise full ses müzik dinledim şarkının adıda "Cem Adrian- Herkes Gider Mi?" Bu benim için çok anlamlı bir şarkıydı çünkü bana Mia'yı anlatıyordu. Ama Mia beni çoktan şilmişti. Ve belkide unutmuştur. Çünkü insanlar her zaman iyi yüzünü gösterirler 2. yüzlerini saklarlar çünkü 2. yüzlerini gòsterirlerse arkadaşsız kalırdılar ama Mia değil ben yalnız kaldım bunu da anlamadım gitti.

Sadece Bir GünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin