1.

540 24 6
                                    

Sarawat poziciją.
Seksas su vaikinais,tai lyg atsipalaidavimo būdas man.
Būdamas keturiolikos metų supratau, kad manęs netraukia merginos,tik vaikinai. Daugelis sužinoję,kad esu gėjus manimi pasišlykštėjo ir nustojo bendrauti. Nesupratau kame problema jog esu kitos orientacijos,visgi esu žmogus.
Būdamas dvidešimties ir vis dar gyvendamas su tėvais supratau,kad man reikia darbo. Visgi turiu užsidirbti ir savų pinigų,kad išeiti iš tėvų,o nesedėti jiems ant sprando.
Nors ir tėvai sakydavo jog neskubėti su darbu,neklausiau jų,nes ir pats norėjau turėti savų pinigų pragyvenimui.
Mano galvelėje sukosi mintis ne kaip susirasti darbą,o kaip išdulkinti vaikiną. Troškau sekso su vaikinu,nes tuom užsiiminėjau itin senai. Draugužis vis nerimdavo,taipogi parodydamas man jog nori išdulkinti ką nors. Tikrai noriu to,bet lengva pasakyti, nei padaryti,nes čia ne itin lengva susirasti itin karštą,seksualų gėjų dėl kurio tau penis pasistotų iškarto.
Nesusilaikęs ėmiau ir nusirengiau visiškai nuogai. Atsiguliau į lovą ir įsijungiau gėjų porną per kompiuterį. Tai žiūrėdavau itin dažnai,kai norėdavau nuleisti garą. Šiuo metu to kaip tik reikėjo.
Vaikinui atsiklaupus ant kelių,pradėjus čiulpti vaikino draugužį uždėjau savo delną ant penio ir pradėjau greitai judinti ranką. Aukštyn..žemyn..
- Ughhh..- išleidau garsią dejonę bei greitinau rankos judesius.
Buvo taip gera,kad užerkiau akis iš malonumo.
Džiaugiausi,kad tėvai buvo šiuo metu darbe ir nieko negirdi.
Sulig kiekvienu greitu rankos judesiu jaučiau kaip artėja ta malonumo viršūnė kurios taip noriu.
- Po velniais - nusikeikiau greitindamas judesius,o tada išsiliejau sau ant pilvo.
Kvėpavau itin tankiai,bandydamas atgauti kvapą.

******
Atgavęs kvapą iškarto nuėjau į dušą ir ten nusivaliau spermą nuo pilvo,o po to palindau po dušu.
Išėjęs iš dušo maždaug po dvidešimt minučių išjungiau gėjų porno kurį vis dar rodė per kompiuterį.
Įvedžiau į Google paiešką 'Darbo pasiūlymai' ir pradėjau žiūrėti kokie yra duoti darbo pasiūlymai.
Tikėjausi,kad susirasiu darbą kuris man patiks ir apmokys kaip ten dirbti.

Būtų skaitančių šią istoriją? Dalys bus keliamos kiekvieną sekmadienį. Pasikartosiu. Homofobai čia nelaukiami😉
- Zialler

The hot boss✔️Where stories live. Discover now