10.

270 20 2
                                    

Saifah pozicija.

Visa tai kas vyksta su Sarawat man buvo kažkas netikėto,kažkas naujo. Taip,neneigsiu visa tai užveda,bet problema ta,kad nežinau kas gali nutikti vėliau.
Nė nebūčiau pagalvojęs,kad leisiuosi šitaip liečiamas vyro,kurį pažįstu tik vieną dieną. Nenoriu,kad jis liautųsi,nes tai perdaug gera.
Man buvo itin keista kai neatsikalbinėjau taip prieš jį,man netgi žiauriai patiko jo visas tas dominavimas.

Stebėjau šį vaikinuką nenuleisdamas nuo jo akių. Jis stebino mane sulig kiekviena akimirka. Iš pradžių jis man atrodė kiek nedrąsus vaikinas,bet pasirodo,kad klydau dėl to,nes wow..jis eržilas..fak..taip ir norisi juom pasismaginti,bet tą mintį nustumiu šalin,nes visgi jis bus mano darbuotojas,o bosui ir darbuotojui,jokių santykių negalima turėti,tai griežtai draudžiama.

Prikandęs lūpą stebėjau šį,akimis sekiau šio veiksmus kurie tikrai mane gan nustebino.
Nenorėjau klausytis to ką jis liepia,bet nusprendžiau paklausyti,nes ir pats norėjau sužinoti kokie malonumai man gali būti suteikti.

Sulig kiekviena akimirka jutau kaip kabinete tvytojanti atmosfera ėmė kaisti. Mano visą kūną išpylė prakaitas,o ir manasis pimpalas visiškai pasistojo.  " Ir ką jis daro su manimi? - paklausiau savęs mintyse.

Mums abiems likus be kelnių buvau šokiruotas jo sekančiais veiksmais,nes po velniais tai buvo beprotiškai erotiška,veiksmas verčiantis iš koto.

- Galiu garantuoti,kad tave domina vyrai,nes jeigu nedomintų tu nežinotum kaip dabar elgtis kaip,kad aš, - giliai kvėpuodamas tai caktelėjau šiam vaikinui. Iš mano burnos pradėjo veržtis nesustojamai urzgimai,dejonės.
Atrodė,kad ir Sarawat norėjo,kad aš norėčiau to vis labiau.
Mane nustebino mūsų pimpalų susiglaudimas,nesitikėjau,kad tai bus taip malonu. Galėjau pasakyti tik vieną, - šis vyras žinojo kaip suteikti nepakartojamą malonumą.
Man itin smalsu buvo sužinoti kas bus toliau,kad ir kaip nenorėjau pripažinti,bet mintis įeiti į jį,kaip mačiau per gėjų porno,viliojo.
Atlošiau galvą mėgaudamasis teikiamu malonumu būtent šią akimirką.

- Taip,mane domina vyrai,nes esu gėjus - prisipažįsta pagreitindamas savo rankų judesius.
Liežuvio galiuku brūkštelėjau per savo išsausėjusias lūpas.

" Po velniais jis gėjus,pasakys kam nors kas čia įvyko" - pagalvojau savo mintyse.

Staigiai norėjau jį nustumti nuo savęs,bet šis labiau paspartino savo judesius.

- Galiu nuspėti iš tavo mimikos ką dabar galvoji,bet nesirūpink dėlto,nes aš niekam nesakysiu kas čia įvyks,tai liks tik tarp mūsų - sukuždėjo šis man.
Kiek lengviau atsidusau,bet vistiek mane kankino mintis jog jis gali kam nors pasakyti arba pradėti mane šantažuoti,bet aš tikėjausi,kad taip nebus.

- Leisk man savo pimpalą tau giliai sukišti,kad galėčiau tave iškrušti,Sarawat - sualsavau.

Gero skaitymo;)

The hot boss✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora