Sarawat pozicija.
Ši akimirka man buvo kažkas nepakartojamo. Visa tai mane beprotiškai jaudino. Šis vyras tiesiog seksualumo įsikūnijimas. Taip ir norisi jį išdulkinti,mano pimpalas net tvinkčioja,lyg nujausdamas,kad būtų nuostabu įeiti į jį.
Jutau,kad ne vien man,bet ir jam buvo žiauriai gera. Turėjau pabandyti po truputį pripratinti jį prie šitokio malonumo,kad kitą kartą jis pats ateitų pas mane ir prašytų,kad jį pamaloninčiau. Nors jos ir buvo vyresnis,bet neturėjo tiek patirties kiek aš. Su vyrais,vaikinais turėjau nemažai patirties.
Saifah dejonės privertė mane išleisti gilų atodūsį,užversti akis dėl nuostabaus jausmo. Jis norėjo,kad leisčiau jam išdulkinti mane. Žinojau,kad leisiu jam išdulkinti mane. Nustojau glamonėti mūsų abiejų penius ir greitai nusivilkau nuo savo kūno marškinius per galvą. Mano kūną dengė prakaito lašai. Nuo kaktos irgi tekėjo prakaito lašeliai. Nesusilaikiau ir pašalinau taipogi marškinius nuo Saifah kūno.
Mano ir Saifah penių trynimasis vienas į kitą buvo gan erotiškas dalykas.
Nesitikėjau,kad Saifah patiks tai ką aš darau,bet pasirodo,kad jam tai patinka,netgi labai.- Sarawat,kodėl sustojai? - giliai kvėpuodamas paklausė. Pastebėjau kaip įnirtingai kilnojosi šio krūtinė. Reiškias jis buvo gan susijaudinęs.
- Nes duosiu tai ko tu nori,Saifah - sukuždėjau ir jam nė nesitikint sukaupiau visas savo jėgas taip apversdamas mus abu. Šis atsidūrė virš manęs dėlko apsilaižiau savas lūpas.
Kilstelėjau savo klubus nuo sofos ir savo visiškai pasistojusiu peniu perbraukiau per šio taipogi visiškai pasiruošusį penį. Sukandau dantis žvilgtelėdamas į jį.
Saifah turbūt nė neįsivaizduoja kaip jis mane užveda.
Pakartojau vėl šį veiksmą ir pamačiau kaip jis užmerkė akis, po to vėl jas atmerkė.
Greitai pradėjo trintis į mano penį nuo ko kiek pakilau nuo sofos.- Tu..tu.. - suurzgiau.
Aš buvau visiškai pasiruošęs šiam vyrui. Norėjau,kad jis mane išdulkintų per užpakalį. Tikiu,kad visa tai bus kažkas naujo maname gyvenime. Mano kūnas lyg ir nebepriklausė man. Uždėjau savo ranką ant šio sprando ir prisitraukiau jį prie pat savęs.
Liežuvio galiuku brūkštelėjau per vyriškio lūpas ir jam prasižiojus iš netikėtumo,jo burną uzčiaupiau gašliu bučiniu.
Pradėjau liežuviu nardyti per šio burną,žaisti su juo liežuvio karą.
Jutau kaip daužėsi šio krūtinė,šis kone šiurkščiai pradėjo mane bučiuoti. Tuo pačiu sudarė erotišką trintį.
Atrodė,kad tiesiog dabar galiu baigti,jam taip trinantis į mane.
Sunkiai alsuodamas atsitraukiau nuo šito vyro.
Visa atmosfera esanti aplink mus kone pradėjo kaisti,virsdama kone neapčiuopiama jėga.- Apsiversk,Sarawat ir išsiriesk - paliepė Saifah man atsitraukdamas nuo manęs.
Padariau taip kaip šis liepė ir man nė nespėjus nieko pasakyti pajutau kaip šis penio galiuku prisilietė prie mano užpakaliuko įėjimo. Varpos galvute švelniai pradėjo trintis į mano užpakalį.
Abiejomis rankomis įsikibau į sofos atlošą ir išsiriečiau.
Pradėjau judintis lyg prašydamas,kad šis pagaliau galėtų įeiti į mane.- Įeik į mane - kone maldaudamas prašiau šito vyro. Mano kūnas šią akimirką pakluso Saifah,o ne man.
Jeigu pajusčiau šiokį tokį skausmą man tai nerūpi,nes jis būtų niekas palyginus kokį malonumą aš jausčiau,dėka Saifah.Ką manot apie Saifah ir Sarawat? Ar tai bus tik vienkartinis nuotykis,o gal iš viso to kažkas išsivystys daugiau?🤔
ESTÁS LEYENDO
The hot boss✔️
Romance- 𝕛𝕖𝕚𝕘𝕦 𝕒š 𝕟𝕖𝕘𝕒𝕝𝕚𝕦 𝕥𝕒𝕧ę𝕤 𝕥𝕦𝕣ė𝕥𝕚,𝕥𝕒𝕚 𝕟𝕚𝕖𝕜𝕒𝕤 𝕟𝕖𝕥𝕦𝕣ė𝕤 **** - 𝕟𝕦𝕠 𝕕𝕒𝕓𝕒𝕣 𝕥𝕦. 𝕥𝕒𝕧𝕠 𝕜ū𝕟𝕒𝕤. 𝕥𝕒𝕧𝕠 𝕤𝕚𝕖𝕝𝕒 𝕪𝕣𝕒 𝕞𝕒𝕟𝕠. - 𝕥𝕦 𝕡𝕒𝕞𝕚šę𝕤.... Patarimas : Neskaityti homofobams,nes tai bus is...