26

105 9 2
                                    

Sarawat buvo tas vyras, kuris pradėjo po mažu tapti mano ramsčiu ir ne tik. Aš prie Jo jau spėjau prisirišti ir nė neįsivaizduoju ką daryčiau jeigu Jo netekčiau. Manau, kad pradedu įsimylėti šį itin seksualų vaikiną, nors sau sakau, kad čia negali būti meilė. Jokiu būdu negali būti. Aš Sarawat paprašiau, kad Jis apsigyventų su manimi, bet turbūt Jis nesutiks su šiuo pasiūlymu, nes Jo atžvilgiu visa tai vyksta per greitai, o man atrodo, kad kaip tik nevyksta greitai.

Būdamas su šiuo vaikinu,jaučiausi savimi. Jis buvo tas, kuris per tokį trumpą laiko tarpą, spėjo pažinti tikrąjį mane. Mano nuoširdžią, gerą versiją. Dominuojančią versiją, bet Jis nepabėgo pabrukęs uodegos, o kaip tik buvo šalia manęs. Dėl to labai džiaugiuosi. Šitas vaikinas ne tik mano darbuotojas, bet kur kas daugiau. Jis spėjo patapti mano gyvenimo dalimi. Aš noriu Jo savo gyvenime. Jis, bet kokia kaina turi sutikti gyventi pas mane, būti mano gyvenimo dalimi. Su Juo jaučiuosi laimingas. Man visai nerūpėtų, kad mano tėvai nesutiktų su šiais mano santykiais vien dėl to, kad draugauju su tos pačios lyties atstovu, o ne moterimi. Man visai nerūpi, kad Jis yra vyras, nes kaip sakoma. Pati širdis pasirenka ką mylėti, tu Jai nepasakysi ką mylėti ir ko ne. Tikrai to nepasakysi, nors gal, ir to norėtum, bet tai tiesiog neįmanoma. Širdis visada bus teisesnė negu, kad protas. Visada taip bus.

Atsidusau žvilgtelėdamas į vaikiną stovintį priešais mane, kuris į mane žiūrėjo pakeltu antakiu.

- Ar viskas gerai? Nes tu lyg buvai kitoje dimensijoje ir negirdėjai ko aš Tavęs klausiau, - susijuokdamas ištaria Jis man.

Nusišypsojau menka šypsena, vis dar nenuleisdamas nuo Jo savųjų akių.

- Viskas gerai, tiesiog galvojau apie Tave ir tiek, - prisipažinau liežuvio galiuku brūkštelėdamas per savo išsausėjusias lūpas. Mačiau kaip šis žiūrėjo į mane, o tada Jo akys sustojo ties mano liežuviu. Turbūt šis liežuvis Jį gundančiai veikia.

- Ar šis liežuvis Tave vilioja, kad taip žiūri?, - pasidomiu kilstelėdamas lūpų kampučius. Man patiko Jį erzinti, su Juo flirtuoti. Tai tikrai spėjo patapti mano mėgstamiausiu užsiėmimu.

- O jeigu ir vilioja, kas tada? Pasidarbuosi Juo?, - seksualiu balsu paklausia manęs, kiek palinkdamas į priekį.

- Jeigu nori, žinoma, kad pasidarbuosiu ir Tau tai kuo puikiausiai patiks, - sukuždėjau prikąsdamas savo apatinę lūpą. Mačiau, kad mano tokie žodžiai labai patiko Sarawat'ui. Man irgi patiktų tokius žodžius išgirsti iš Jo lūpų. Viskas kas buvo susiję su Juo, mane begalo gundė. Pastebėdavau, kad kai Jo antakiai suraukti reiškiasi, kad Jis yra susiraukęs. Kai prikanda lūpą, arba kilsteli antakius reiškias, kad Jo galvelėje sukasi itin nešvankios mintys, kurias Jis norėtų įgyvendinti. Net sugebėdavau atkreipti paprasčiausias smulkmenas, susijusias su Juo. Jo šypsena mano akims, buvo kažkas itin įstabiai žavingo. Jo balsas tikdavo seksui telefonui. Nepastebėjau jame jokių minusų, o galbūt ir nenorėjau to pastebėti, nes tobulų žmonių šiame pasaulyje nėra ir tikrai nebus. Kiekvienas žmogus savaip yra unikalus. Taip pat kaip ir Sarawat bei, žinoma, aš. Aš priimu Jį tokį, koks Jis yra, bet problema ta, kad nežinau ar Sarawat priima mane toks koks aš esu. Labai norėčiau, kad Jis priimtų mane toks koks esu, be jokių kaukių, o Tikrąjį mane, ne kokį dviveidį. Gerbiau žmones už atvirumą, teisybę. Melo nekenčiau. Galėčiau savosiomis rankomis nužudyti tuos žmones, kurie be perstojo meluoja. Melas šlykštus dalykas. Jeigu meluoji, tai Tu ir ištisai meluosi, nes tai taps dalis Tavęs.

Šoktelėjau iš išgąsčio pajutęs Sarawat'o delną ant savojo peties. Vėl, nepastebimai įnikau į savo itin gilias mintis, vyraujančias mano galvelėje.

- Sarawat, ar galiu Tavęs kai ko paklausti?, - paklausiau kilstelėdamas antakius.

- Žinoma, kad gali, kas čia dar per klausimas?, - nusijuokdamas paklausia manęs.

- Na.. Ar Tu priimi mane toks koks esu nepaisant mano turimų minusų?, - pasidomiu prieidamas kiek arčiau Jo.

- Taip, Sarawat aš Tave priimu Tave koks Tu esi, nepaisant Tavo turimų minusų, nes kiekvienas žmogus Jų turi, nors galbūt to nemato. Jeigu tau tikrai nuoširdžiai rūpi žmogus, tu jį priimsi koks Jis yra, bet Jeigu jis tau nerūpi, tai tu Jį spirsi, kaip sakant naxui. Mes, žmonės visada kažką renkamės, nes mes esam taip sutverti. Tad, taip atsakant į Tavąjį klausimą aš priimu Tave, nes Tu man nuoširdžiai rūpi, Saifah. Tikrai nuoširdžiai rūpi. Aš gerbiu Tave, tavo poelgius, viską kas susiję su Tavimi, nes tai yra dalelė Tavęs. Tad tikiuosi, kad ir Tu gerbi mane, bei priimi mane toks koks aš esu iš tikrųjų, nepaisant manųjų minusų, kurių aš tikrai Turiu, - viską pasakydamas, nusišypso man plačia šypsena, taip parodydamas savo baltut baltutėlius dantis, o tada priėjęs dar arčiau, kad tarp mūsų nė nebeliko Jokio atstumo. Uždėjo savo delną ant mano galvos ir švelniai paglostė plaukus, kiek Juos suvėlė, bet man tai nerūpėjo, nes tai buvo mano Sarawat.
Dabar tikrai įsitikinau, kad pradedu Jį Įsimylėti, nors galbūt Jis manęs dar net nemyli, bet viskam savas laikas. Ateis ir meilė, su tam tikru laiku, o aš lauksiu to, jeigu net ir reikės laukti visą savo likusį gyvenimą, iki pat mirties, kol iš manęs virs tik dulkelės sklaidančios ore...

Ką manote apie šį skyreeelį?? 💗Nuomonių prašyčiauuu 🥺🥺🥰

The hot boss✔️Where stories live. Discover now