Saifah pozicija.
Mane šokiravo faktas,kad priešais mane,mano kabinete buvo jis. Tas pats vaikinas su kuriuo kalbėjau telefonu dėl pokalbio šiandienai,ir negana to jis..jis..tas kuris girdėjo mano dejones.
Pastebėjau,kad jis buvo toks pat šokiruotas kaip,kad ir aš.
Pasirodo,kad gyvenimas pilnas netikėtumų. Jis lyg ir susigėdo,o gal man tik taip atrodė.Greitai pakilau iš savosios kėdės vos pastebėjau,kad jis tuoj nukris ant žemės. Staigiai pribėgau prie pat jo.
Delną uždėjau ant šio liemens. Sugavau,kad nenukristų,bet taip pabuvojus keletai akimirkų jis mane stumtelėjo nuo savęs. Džiaugiausi,kad išlaikiau pusiausvyrą,bet jam kritus ant kelių,priešais mane,nuleidau savąjį žvilgsnį žemyn.
Užmerkiau akis,o tada godžiai įkvėpiau oro.- Po velniais,ką tu darai? , - garsiai nusikeikdamas paklausiau vaikinuko.
Matėsi,kad jis buvo kur kas jaunesnis negu,kad aš. Nors ir nebuvau gėjus,mano fantazija pati pradėjo su manimi žaisti. Jis atrodė taip nekaltai,sušiktai seksualiai atsiklaupęs prieš mane.- Aš..aš.. - mikčiojo,bet vistiek nekalbėjo.
" Arba jam kažkas blogai,arba nežinau " - pagalvojau.
Nors ir nusikeikiau,jo dėka,bet kažkodėl nenorėjau jam sakyti,kad jis atsistotų,nes man PATIKO,kad jis yra atsiklaupęs.
- Ar žadi man pačiulpti,kad klupi? - nevyniodamas vatos tiesiai šviesiai paklausiau. Vis žiurėjau į jį,nenuleisdamas žvilgsnio.
Norėjau pamatyti kokia jo reakcija bus į tokius mano žodžius.- Jeigu labai norit galiu pačiulpti ir ne tik , - apsilaižydamas lūpas tarstelėjo.
Nesitikėjau jo tokio atsakymo. Net pasimečiau,nes nežinojau ar noriu,kad jis man čiulptų. Jis vyras,o ne moteris. Su vyru neturiu jokių patirčių,bet mintis,kad jis gali man pačiulpti,labai viliojo.- Užrakink duris - paliepiau persibraukdamas per savo plaukus.
Nenuleidau nuo šio vaikino akių,stebėjau ką jis darė.
Jam užrakinus duris apsilaižiau pats lūpas.- Tau pasistojo,Saifah - šelmiškai ištarė.
- Kas per š..- norėjau ginčytis su juo,bet jis tik priėjo prie manęs. Delną uždėjo ant mano draugužio. Paglostė jį per kelnes. Trūkčiojančiai įkvėpiau.
Jausmas tikrai buvo geras,nors taip mane ir lietė pirmą kartą vaikinas. Neliepiau jam atsitraukti,nes norėjau,kad jis pačiulptų man. Žinojau,kad jis taip padarys,supratau iš jo akių.- Saifah,atsipalaiduok,nes vakar tai buvai labai atsipalaidavęs - sukuždėjo atsegdamas džinsų sagtį.
Džiaugiausi,kad nebuvau tas vyras,kuris gėdydųsi tokių dalykų,nes tai normalus dalykas,smaukytis.- Tiesiog pačiulpk man - susinervinęs jau pasakiau tai.
Man seniai čiulpė,o vien tenkinti savo pimpalą ranka,nusibodo.Dabar jaučiausi kaip paauglys ištroškęs sekso,kuris norėjo sukišti savo pimpalą šiam vaikinui į gerklę. Ar tai gerai? Ar gerai darau leisdamas jam liesti mano pimpalą jog sujaudintų mane dar labiau?
Gero skaitymo;)
YOU ARE READING
The hot boss✔️
Romance- 𝕛𝕖𝕚𝕘𝕦 𝕒š 𝕟𝕖𝕘𝕒𝕝𝕚𝕦 𝕥𝕒𝕧ę𝕤 𝕥𝕦𝕣ė𝕥𝕚,𝕥𝕒𝕚 𝕟𝕚𝕖𝕜𝕒𝕤 𝕟𝕖𝕥𝕦𝕣ė𝕤 **** - 𝕟𝕦𝕠 𝕕𝕒𝕓𝕒𝕣 𝕥𝕦. 𝕥𝕒𝕧𝕠 𝕜ū𝕟𝕒𝕤. 𝕥𝕒𝕧𝕠 𝕤𝕚𝕖𝕝𝕒 𝕪𝕣𝕒 𝕞𝕒𝕟𝕠. - 𝕥𝕦 𝕡𝕒𝕞𝕚šę𝕤.... Patarimas : Neskaityti homofobams,nes tai bus is...