31

66 8 2
                                    

Visa ši darbo diena praėjo labai greitai. Ypač kai ant vakaro atėjo nemažai klientų, kuriuos reikėjo apatarnauti. Buvau tikrai nusikalęs po darbo ir norėjosi tik kristi į savo lovą ir išsimiegoti. Labai norėjau miego. Man nepasisekė, kad ir savaitgalį turėsiu dirbti. Taip norisi bent kiek pailsėti nuo darbo, bet žinau, kad jeigu neateičiau į darbą be jokio paaiškiniml, tai prarasčiau darbą. Likčiau tada be nieko, o aš tikrai nenoriu, kad taip nutiktų, nes šiuo metu ypač nelengva susirasti darbą, kai daug kur nebereikia darbuotojų. Jeigu žinočiau, kad galėčiau neateiti vieną dieną į darbą, bet tada galėčiau susirasti kitą darbą, tai tikrai neičiau, kad pailsėčiau. Nes tikrai nesijaučiu pailsėjęs. Ypač kai kartais tenka dirbti net ir savaitgaliais. O dirbu nuo septynių ryto iki vienuoliktos valandos vakaro. Ir taip kiekvieną mielą dieną. Mano organizmas nesijaučia pailsėjęs kaip, kad ir aš. Negaunu pakankamai miego, dėl to kartais būnu labai irzlus, kas man visiškai nebūdinga. Dirbu daugiau, kad tėvams dar pinigų galėčiau nusiųsti, nes šie vos suduria galą su galu. Saifah man pervestų pinigų beveik nenaudoju. Na, nebent kai noriu atsinaujintk savo drabužių garderobą, arba nusipirkti maisto. Mano stilius labai pasikeitė per šį laiką. Dėl to labai džiaugiuosi. Nes atrodau visai kaip naujas žmogus.

Einant iš darbo namo pamačiau parduotuvę kuri dirba visą naktį. Tad nieko nelaukęs nuėjau į Ją. Nusprendžiau taipogi atsinaujinti ir savo plaukų stilių. Norėjau būti blondinas. Tad nusipirkau plaukų dažų, kurie buvo blondiniškos spalvos. Sumokėjęs už savo pirkinius išėjau iš parduotuvės, bet prieš tai palaukiau kol sudės mano prekes į maišelį.

Žvarbokam vėjui papūtus susikišau rankas į kišenes, galvą nuleidau žemyn ir žingsniavau namo. Iki mano namų yra maždaug trisdešimt minučių kelio. Mano kojos buvo it prikaltos prie žemės, vos galėjau jas pavilkti, nes buvau žiauriai baisiai nusikalęs.

Nepamenu kada paskutinį kartą buvau taip baisiai nusikalęs. Jaučiuosi labai pervargęs ir negana to kavinės direktorė pasakė, kad galimas variantas jog reikės mums visiems dirbti viršvalandžius, bet daugiau mokės kaip ir sakė. Bet ne tame esmė. Viršvalandžiai.. Rimtai? Taip jaučiuosi pavargęs ir negana to reiks dirbti mums viršvalandžius, ko labai nenoriu, bet kas nedirbs tą mes lauk iš darbo. Šita naujiena labai pribloškė mane. Nes rimtai kas nedirbs, tą mes lauk iš darbo. Iš viso kas čia per prievolė. Nesuprantu tokių žmonių, kurie kitus verčia dirbti per prievartą ir negana to padaro lyg šantažą. Tai sušiktas šantažas ir man tai žiauriai nepatinka.

Ryt savaitgalis, galvojau, kad galėsiu pailsėti, bet pasirodo, kad turėsiu dirbti ir negana to dar supistus viršvalandžius. Dar niekada čia, šitam darbe nebuvo taip, kad reikėtų dirbti viršvalandžius, nors gal ir buvo, bet tada aš dar nedirbau ši čia.

Be jokios nuotaikos žingsniavau namo. Tikrai jos neturėjau. Pagalvojus norėčiau būti turtingas kaip Saifah, bent galėčiau duoti sau poilsio kada norėčiau, o ne kaip dabar. Dirbu kaip koks vergas be perstojo. Bent džiaugiuosi, kad gauname nemokamai pavalgyti, kas yra labai didis pliusas.

Jeigu reiks dirbsiu visas savaitines dienas vien tam, kad padėčiau savo tėvams. Nes visgi šie yra mano tėvai, kurie mane užaugino, rūpinosi, suteikė tiek kiek išgalėjo. Esu labai dėkingas jiems už tai. Ir suprantu, kad Jie dėl manęs paaukotų gyvybę, net atiduotų paskutinius savo pinigus jeigu tik to prireiktų. Ačiū Dievui, kad šiems nereikia duoti man pinigų. Pats išsiverčiu su pinigais, nors ir ariu kaip vergas, bet nesvarbu, galiu su tuo susitaikyti. Jeigu tik žinosiu, kad mano tėvų gyvenimas bus geresnis.

Papurčiau galvą, kad atsitokėti nuo savo minčių. Pagaliau priėjau savo namus. Tiksliau laiptinę.

Priėjęs prie laiptinės suvedžiau durų kodą ir atsidaręs duris įžengiau vidun.
Pradėjau laiptais lipti į antrą aukštą.
Užlipęs atsirakinau duris ir įžengiau į savo jaukų butuką, užsirakinau duris.

Nuomojausi vieno kambario butuką, kuris buvo paprastas, man per akis užteko vieno kambario, kai gyvenau vienas. Sienos buvo nudažytos šviesiai pilka spalva, patiestas kilimas, virtuvė nebuvo iš didžiausių, bet ir nebuvo per maža, o vonios kambarys man patiko labiausiai, nes ten buvo stiklinis dušas, o plytelės aukso spalvos. Visas vonios kambarys buvo aukso spalvos ir man tai patiko, tai suteikė visai kitokią, lyg turtuolio atmosferą. Už nuomą į mėnesį moku du šimtus penkiasdešimt dolerių, bet tai pigiausias variantas, kurį sugebėjau rasti, nes kitų butų nuomų kainos tai tikrai kosminės. Nežadu už butą mokėti kone pusantro tūkstančio, tai ne mano pinigams.

Su tokiomis mintimis nusimoviau batus ir striukę, o tada rankoje nešinąs plaukų dažais nuėjau į vonios kambarį. Nors ir buvau tikrai pavargęs, bet turėjau labai didelį norą pakeisti savo plaukų spalvą. Nebenorėjau būti brunetas, nes ši spalva man priminė Saifah, jis taipogi buvo brunetas, tik tamsesnis. Dėl to norėjau turėti dabar šviesius, blondiniškus plaukus.

Pats sau nusišypsojau dėl tokios minties. Pagaliau grįžtu į senas gyvenimo vėzias, kol dar nepažinojau šito vyro.

*****
Praėjus maždaug valandai laiko, jeigu ne ilgiau išėjau iš vonios persirengęs pižamą, o tai sudaro pižaminės kelnės ir viskas. Mano plaukai buvo jau blondiniški. Džiaugiausi, kad pasiėmiau dvi pakuotes plaukų dažų, o ne vieną, nes kitaip sunkiai sektųsi nusidažyti plaukus.

Pasiklojau lovą prieš miegą. Užsistačiau žadintuvą per telefoną, kurį pasidėjau ant staliuko esantį prie lovos. Atsiguliau į lovą ir po netrumpo laiko pasidaviau miegui. Užmigau.

The hot boss✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora