Sarawat pozicija.
Nesitikėjau,kad Saifah man taip pasakys. Kiek nustebau,bet tuo pačiu buvau ir pamalonintas,nes nereiks per prievartą kažko daryti. Dabar turiu kaip ir jo sutikimą,kas yra gerai.
Apsilaižiau savas lūpas. Norėjau ne tik jam pačiulpti,bet kaip sakoma , - viskas su laiku,nereikia niekur skubėti.Atsistojau nuo žemės,o tada nuėjau link durų ir užrakinau jas. Turiu išvesti jį iš proto,kad jis norėtų daug daugiau,kone maldautų manęs,kad jam duočiau tai. Netroškau dar jokio vyro taip kaip trokštu Saifah. Jis kažkas įspūdingo. Atrodo toks nepatyręs tame,tad noriu būti tas kuris jam suteiks naujas patirtis,šio gyvenime.
Tamsiaplaukio nekantravimas,vertė kone mane garsiai nusijuokti. Jis buvo nekantrus,norėjo,kad jam būtų suteiktas greičiau malonumas,bet aš nežadu taip skubėti. Žaidimas - mano,o ne jo,tad žaisiu pagal save,o ne pagal jo norus.
- Sėskis ant sofos - paliepiau jam.
- Neįsakinėk man - atkirto.
Nusijuokiau iš to.
- Jeigu nori malonumo,daryk taip kaip sakau,brangusis - tarstelėjau pirštų galais brūkštelėdamas per šio lūpas,apvedžiau jų kontūrus.
Sekiau akimis šio judesius. Jam nuėjus ir atsisėdus ant sofos kaip liepiau,prikandau lūpą.
Jam patiko valdžia,bet dabar jis leido vadovauti man ir tai man žiauriai patiko.Paguldžiau vyriškį ant sofos. Delnu perbraukiau per visą šio ilgį.
- Tau patinka - pasakiau konstatuodamas faktą,kuris aiškiai matėsi ir Saifah to niekaip negalėjo paneigti.
- Tai..pp - giliai įkvėpdamas tarė.
Atsegiau diržo sagtį. Atitraukiau užtrauktuką,o tada lėtai ėmiau tempti šio džinsus nuo šio kojų. Džiaugiausi,kad jis kilstelėjo savo užpakalį,taip kiek padėjo man.
Vyriškio džinsams pasišalinus nuo jo kojų numoviau batus su kojinėmis ir padėjau ant žemės.
- Nusimauk švarką ir atsisek marškinius - sukuždėjau.
Šis begalo atrodė seksualiai būdamas mano valdžioje. Jaučiausi galingas,kai valdžiau tokį vyrą.Pastebėjau kaip šis nepatenkintai susiraukė,bet nieko nesakė,o tik padarė kaip jam liepiau. Nebūčiau pagalvojęs,kad man patiks tokia valdžia kaip,kad dabar.
- Kuo tu vardu? , - smalsiai paklausia.
- Sarawat,o tu gali savo vardo man net nesakyti,nes žinau jį,Saifah - mirktelėjau,o tada liežuvio galiuku apvedžiau savo lūpas.
Šiam likus kone nuogam,tik,kad su prasegtais marškiniais ant kūno,nužvelgiau šį nuo galvos iki kojų.
Toks jausmas lyg jis koks graikų dievas. Išsišokusios venos,presas,jo plaukuota krūtinė,jo torsas,visa tai tiesiog mane beprotiškai užvedė. Norėjau jį paimti tiesiog dabar,bet laikiausi nuo to,kad neišgąsdinti jo. Troškau savo pimpalą jam sukišti į šikną ir iškrušti jį per šikną,bet man reikėjo itin daug valios,kad to nepadaryčiau. Turėjau viską daryti po truputį,kad jis apsiprastų bent kiek su manimi,norėtų to pats.Nors vyriškio penis buvo kiek sustangrėjęs brūkštelėjau piršto galo per varputės galvutę ir jo reakcija privertė mane prikąsti lūpą. Jis sukando savąsias lūpas į tiesią liniją,viena ranka įsitvėrė sofos atlošo.
- Po velniais tiesiog pačiulpk man - susinervinęs tarė jau.
- Mes niekur neskubam,Saifah,tad shh būk gerutis ir aš tau ne tik pačiulpsiu,o galėsiu padaryti daug daugiau negu,kad tai - žaisminga šypsenėle šypsodamasis pasakiau.
Galiausiai nesusilaikęs uždėjau savo delną ir lėtai pradėjau judinti ranką aukštyn,žemyn. Man patiko stebėti jo reakciją,o šiam išsižiojus užmerkiau savas akis įsivaizduodamas kaip jis atsiklaupia priešais mane ir pačiulpia man.
- Ughh - sualsavau atmerkdamas akis.
Atitraukiau savo ranką nuo šio penio.
Atsistojau ir atsisegiau kelnes kurias nusimoviau,po to tą patį padariau ir su batais.- Išsiskėsk,brangusis - šelmiskai sumurmėjau.
- Kodėl? - nesuprasdamas paklausė.
- Nes patirsi tai ko dar nebuvai patyręs ir tau tai patiks,tad būk geras,ir klausyk manęs - rimtai tariau.
Akimis sekiau jį ir galvojau ar jis padarys tai ko prašiau jo,ar ne.
Saifah visgi padarius taip kaip aš norėjau,apsilaižiau lūpas.- Parodysiu tau tikrą malonumą,Saifah - giliai kvėpuodamas tartelėjau,stebėjau jo penį,o tada atsisėdau ant šio liemens.
Paėmiau savo penį į delną ir Saifah pimpalą. Suglaudžiau juos ir pradėjau daryti malonią trintį tarp mūsų abiejų draugužių.Sualsavau. Žvilgtelėjau į šį vyrą kuris atlošė galvą ir kiek kilstelėjo savo klubus.
Pradėjau labiau glausti mūsų penius viena prie kito bei smaukiau.Tai turbūt trumpalaikis geismas kuris praeis vos jį išdulkinsiu,nes aš jo noriu.
Gero skaitymo;)
YOU ARE READING
The hot boss✔️
Romance- 𝕛𝕖𝕚𝕘𝕦 𝕒š 𝕟𝕖𝕘𝕒𝕝𝕚𝕦 𝕥𝕒𝕧ę𝕤 𝕥𝕦𝕣ė𝕥𝕚,𝕥𝕒𝕚 𝕟𝕚𝕖𝕜𝕒𝕤 𝕟𝕖𝕥𝕦𝕣ė𝕤 **** - 𝕟𝕦𝕠 𝕕𝕒𝕓𝕒𝕣 𝕥𝕦. 𝕥𝕒𝕧𝕠 𝕜ū𝕟𝕒𝕤. 𝕥𝕒𝕧𝕠 𝕤𝕚𝕖𝕝𝕒 𝕪𝕣𝕒 𝕞𝕒𝕟𝕠. - 𝕥𝕦 𝕡𝕒𝕞𝕚šę𝕤.... Patarimas : Neskaityti homofobams,nes tai bus is...