Sarawat pozicija.
Vis toliau naršiau savam kompiuteryje bandydamas surasti tokį darbo pasiūlymą kuris mane labai sudomintų ir tuo labiau,kad tas darbas man,ir pačiam patiktų.
Žvalgantis tarp įvairiausių darbo skelbimų kurių buvo tikrai nemažai,giliai atsidusau,nes atrodė,kad nesusirasiu jokio darbo.
Norėjau uždaryti jau kompiuterį kol už mano akių neužkliuvo vienas skelbimas,kuriame buvo paminėta,kad reikia asistento. Darbo patirtis nebūtina,nes apmoko,bet oho..koks atlyginimas , - pagalvojau savo mintyse.
Dar kartą perskaičiau šį skelbima ir pats sau nusišypsojau. Tikiuosi,kad pasiseks ir visgi mane priims.
Pastebėjęs po skelbimu numerį nuėjau ir pasiėmiau telefoną.
Pradėjau rinkti telefono numerį,o kai jį surinkau pridėjau telefoną prie ausies bei laukiau kol kas nors atsilieps.
Pypsint ir niekam nekeliant ragelio galvojau galbūt žmogus užsiėmęs,bet šis atsiliepė po kelių akimirkų.
- Saifah klauso. Kas čia skambina? - griežtai paklausia.
Išgirdęs tokį vyrišką balsą pajutau kaip per visą mano kūną perėjo milijonas šiurpuliukų.
- Sveiki..aš..aš..dėl asistento darbo skambinu jums - tarstelėjau kiek sumikčiodamas.
Gale telefono išgirdau gilų atodūsį.
" Po velniais " - mintyse pasakiau pats sau.
Toks vyriškas balsas puikiai tiktų seksui telefonu.
- Nemėgstu kai kas nors mikčioja,tikiuosi,kad rytoj atėjęs į darbo pokalbį nemikčiosi. Lauksiu tavęs 09:00 ryto,nevėluok. Viso gero - šaltai pasakė,o tada padėjo ragelį,taip baigdamas pokalbį.
Įdėmiai klausiausi šio vyro,ką jis man sakė,o šiam baigus kalbėti persibraukiau per savo plaukus.
Iš šio balso galėčiau teigti,kad jis tikrai yra vyresnis už mane.
Jeigu būsiu priimtas į šį darbą,dėl kurio skambinau būtų visai neblogai iškrušti savo bosą šuniuko poza,bet turbūt tai būtų nelengva,nes manau,kad jis nėra toks kaip aš. Jis ne gėjus.
Nieko nelaukęs į 'Google' paiešką įsivedžiau Saifah. Išmetė Saifah Manoretiki. Pradėjau akimis peržvelginėti tai ką išmetė.Sužinojęs,kad šis vyresnis už mane šešeriais metais prikandau lūpą. Atrodo toks jaunas nors jam jau buvo dvidešimt šešeri. Toliau žiūrinėjau ir už mano užkliuvo nuotrauka,dėl kurios galėjau kaip mat susijaudinti,vien žiūrėdamas į ją.
- Dieve mano ir kaip reiks dirbti su tokiu seksualiu vyru? - garsiai,pats savęs to paklausiau.
YOU ARE READING
The hot boss✔️
Romance- 𝕛𝕖𝕚𝕘𝕦 𝕒š 𝕟𝕖𝕘𝕒𝕝𝕚𝕦 𝕥𝕒𝕧ę𝕤 𝕥𝕦𝕣ė𝕥𝕚,𝕥𝕒𝕚 𝕟𝕚𝕖𝕜𝕒𝕤 𝕟𝕖𝕥𝕦𝕣ė𝕤 **** - 𝕟𝕦𝕠 𝕕𝕒𝕓𝕒𝕣 𝕥𝕦. 𝕥𝕒𝕧𝕠 𝕜ū𝕟𝕒𝕤. 𝕥𝕒𝕧𝕠 𝕤𝕚𝕖𝕝𝕒 𝕪𝕣𝕒 𝕞𝕒𝕟𝕠. - 𝕥𝕦 𝕡𝕒𝕞𝕚šę𝕤.... Patarimas : Neskaityti homofobams,nes tai bus is...