Sarawat pozicija.
Begalo džiaugiausi,kad man ryt bus pokalbis dėl darbo. Pasirodo,kad tam vyrui tikrai reikia asistento kuris galėtų šiam padėti. Yra pliusų ir minusų tame. Mane nustebino faktas,kad jis ugh...toks vyras sugebantis išvesti iš proto..
Bijau,kad dirbdamas jam galiu jį iškrušti nepaisant to,kad šis bus mano viršininkas. Visu 100% esu įsitikinęs,kad mane priims į šį darbą.
Žinojau,kad kai pasakysiu savo tėvams,kad susiradau darbą šie begalo apsidžiaugs,o ir sužinoję kokius pinigus gausiu bus dar laimingesni,nes galėsiu padėti šiems mokėti mokesčius,nes jie negauna tiek jau ir daug pinigų. Palyginus kokią pinigų sumą gaučiau aš,tai čia išviso niekis. Netikėjau,kad kai kiti sakydavo,kad gyvenimas gali apsisukti taip kaip tu nesitikėsi,bet dabar tikiu tuom,nes galimas variantas,kad man gyvenime nusišypsos laimė.
Šypsojausi kaip kvailelis ir galvojau kaip man sekasi,bet mano mintis kaip mat išblaškė telefono skambutis.
Susiraukiau nesuprasdamas kas skambina,bet pakėliau ragelį ir norėjau užšaukti ant to žmogaus,bet to nepadariau,nes išgirdau būsimo boso dejones,o ir šio žodžiai mane išmušė iš vėžių.
Prikandau lūpą sukrisdamas į lovą ir klausydamasis šio dejonių kurios buvo it mūza mano ausims.
Klausydamasis šio dejonių galvojau kas būtų jeigu jis būtų dabar šalia manęs.
Suvokiau,kad jis tenkino save,nes jo keiksmai..gilus alsavimas išdavė tai. Netikėjau,kad savo kabinete dulkintų kokią moterį.
- Saifah - sukuždėjau į telefoną kai išgirdau,kad šis baigė itin garsiai.
Norėjau šią akimirką šalia šio vyro jog jis savo pimpalu galėtų mane iškrušti per burną.
Išgirdau kaip vyriškis nusikeikė.
- Kas čia? - giliai alsuodamas paklausė.
Girdėjau kaip šis tvarkėsi,o po to segėsi džinsus. Tai darė itin greitai,lyg bijotų būti užkluptas.
Išgirdęs šio klausimą nieko nelaukęs ėmiau ir padėjau ragelį. Jeigu jis atsimins man balsą,tai rytoj susižinos kas esu ir supras,kad būsiu jo asistentas. Jeigu,žinoma,jis priims mane dirbti pas jį.
Po tokio įvykio norėjau pats pabandyti sujaudinti savo būsimą bosą,nors ta mintis erotiškai skamba nežinau ar taip darysiu,nes tikrai nesinori netekti darbo kurį manau,kad tikrai gausiu.
YOU ARE READING
The hot boss✔️
Romance- 𝕛𝕖𝕚𝕘𝕦 𝕒š 𝕟𝕖𝕘𝕒𝕝𝕚𝕦 𝕥𝕒𝕧ę𝕤 𝕥𝕦𝕣ė𝕥𝕚,𝕥𝕒𝕚 𝕟𝕚𝕖𝕜𝕒𝕤 𝕟𝕖𝕥𝕦𝕣ė𝕤 **** - 𝕟𝕦𝕠 𝕕𝕒𝕓𝕒𝕣 𝕥𝕦. 𝕥𝕒𝕧𝕠 𝕜ū𝕟𝕒𝕤. 𝕥𝕒𝕧𝕠 𝕤𝕚𝕖𝕝𝕒 𝕪𝕣𝕒 𝕞𝕒𝕟𝕠. - 𝕥𝕦 𝕡𝕒𝕞𝕚šę𝕤.... Patarimas : Neskaityti homofobams,nes tai bus is...