Saifah pozicija.
Sarawat buvo tas vaikinas,kuris nė kiek nebijojo parodyti to ką sugeba ir tuo labiau šis mėgo dominuoti,tai aiškiai matėsi iš jo veiksmų. Nors buvau vyras mėgstantis valdžią,bet man patiko kaip dominavo šis vaikinas. Leidau jam tai daryti nė kiek neprieštaraudamas.
Galėjau jam pasakyti,kad man žiauriai patiko tai ką mes darėm,bet nedrįsau,dėlto šiam pasakiau,kad tai buvo vienkartinis nuotykis apie kurį mes abu turim pamiršti,nes visgi būsiu jo bosas. Taip,nepaisant to kas įvyko tarp mūsų aš vistiek noriu,kad jis dirbtų čia,priimsiu jį į savo darbą,nes man žudbūt reikia žmogaus kuris padėtų man. Kadangi mes jau apturėjome imtymią akimirką tai tikiu,kad jis tikrai man padės.
Mane nustebino,kad Sarawat buvo gan nepatenkintas mano žodžiais. Nesitikėjau,kad jo bus tokia reakcija. Tai kažkas naujo man.
Net nespėjau šiam nieko pasakyti,nes jis nustūmė mane ant sofos ir negana to rėkė ant manęs. Buvau gan nesupratęs,nes kas per velnias su juo vyksta. Negi jis galvoja,kad tai ką mes veikėm šiandien,užsiimsim visada? Jis turbūt juokauja dėlto,nes nemanau,kad taip bus.
Jis,Saifah,vienintelis vaikinas kuris priverčia mane pasimesti. Jo žodžiai apie šio pimpalo čiulpimą,šokiravo,netgi labai. Nieko neatsakiau jam į tai,bet būdamas ant sofos pajutau kaip šis brūkštelėjo per varpos galvutę,o po to perbraukė per visą mano ilgį. Išleidau malonumo kupiną dejonę.
Norėjau nustumti jį,bet šis neleido to padaryti,o tik greitino rankos judesius. Jausdamas tokį gerą malonumą niekaip negalėjau jo atstumti nuo savęs nors ir kaip benorėčiau. Mėgavausi jausmu kurį suteikė man šis vaikinas. Tikėjausi,kad jis niekam nepasakos kas tarp mūsų dabar vyksta.
Jo klausimas mane privertė labai nustebti. Nesitikėjau,bet jis lyg ir pasakė tiesą,nors ir Sarawat pasakiau,kad turim tai pamiršti,aš norėjau,kad jis dirbtų čia dėlto,kad suteiktų man tokį malonumą,ir dėlto,kad man tikrai reikia žmogaus šalia savęs.
Jo klausimas,kaip ir šio žodžiai labai mane šokiravo,kiek pasimečiau,nes net nežinojau ką jam į tai atsakyti. Giliai kvėpavau kai šis nesustodamas tenkino mane savo ranka.
Vis galvojau,kad turiu jam atsakyti į šio klausimus,nes tai ką jis sakė buvo tiesa,norėjau,kad šis dirbtų pas mane ir suteiktų man nepakartojamus malonumus. Norėjau vėl tai patirti nors ir bijojau jam pripažinti tai,bet visgi sukaupiau visą savo drąsą.- Taip,tu teisus Sarawat noriu,kad dirbtum pas mane ir niekam nežinant teiktum tokius orgazmus kuriuos teiki man dabar,nes tai žiauriai gera,beprotiškai veda iš proto - giliai kvėpuodamas pro pauzes pasakiau jam tai. Sarawat buvo pirmasis vyras kuris mane taip lietė,tenkino,glamonėjo,bet manasis kūnas jam nė kiek nesipriešindamas atsiliepė į jo veiksmus.
Norėjau vėl šį iškrušti per užpakalį,bet mano lūpos nesugebėjo to ištarti garsiai,todėl tai liko tik mano neištartos mintys. Bent džiaugiausi galėdamas mėgautis Sarawat delnu ant savo pimpalo,kurį jis glamonėjo,jaudino vis labiau,greičiau judino savo ranką,o mano lūpas vis palikdavo keiksmai,arba gilūs atodūsiai.
Troškau,kad jis šiandien,visą šią dieną būtų mano. Nors ir nustebino faktas,kad jį domina tik vyriškos lyties atstovai,bet mano kūnas tiesiog reikalavo šio prisilietimų.Gero skaitymo;)
YOU ARE READING
The hot boss✔️
Romance- 𝕛𝕖𝕚𝕘𝕦 𝕒š 𝕟𝕖𝕘𝕒𝕝𝕚𝕦 𝕥𝕒𝕧ę𝕤 𝕥𝕦𝕣ė𝕥𝕚,𝕥𝕒𝕚 𝕟𝕚𝕖𝕜𝕒𝕤 𝕟𝕖𝕥𝕦𝕣ė𝕤 **** - 𝕟𝕦𝕠 𝕕𝕒𝕓𝕒𝕣 𝕥𝕦. 𝕥𝕒𝕧𝕠 𝕜ū𝕟𝕒𝕤. 𝕥𝕒𝕧𝕠 𝕤𝕚𝕖𝕝𝕒 𝕪𝕣𝕒 𝕞𝕒𝕟𝕠. - 𝕥𝕦 𝕡𝕒𝕞𝕚šę𝕤.... Patarimas : Neskaityti homofobams,nes tai bus is...