Sarawat pozicija.
Taip ir žinojau,kad Saifah visgi priims mane į darbą. Tai patvirtino jo visai neseniai ištarti žodžiai man. Žinoma,žinojau,kad darbe turėsiu dirbti kaip ir kiti čia esantys darbuotojai,bet..mano darbas bus kur kas linksmesnis,kai žinosiu,kad galėsiu pasismaginti,bet kada su savo bosu. Taip,tai gal nenormalu,nes visgi pagal taisykles mes negalėtume nieko daryti,bet taisyklės,skirtos tam,kad mes jas laužytume. Netgi dabar per darbo pokalbį mes turėjome kalbėti apie darbą,o neužsiminėti tuom kuom užsiminėjome dabar.
Labiausiai man patinka faktas,kad jis neturi jokios moters. Tai reiškia,kad galiu suvilioti jį teikiamais malonumais. Žinoma,nemanau,kad galėčiau pajusti šiam vyrui jausmus,nes jis,mano atžvilgiu atrodo gan nepastovus,gan arogantiškas. Tokie man ne prie širdies,bet seksas su juo nepakartojamas. Jo valdymas - užveda. Saifah,buvo neabejingas mano prisilietimams nors ir kaip tai neigė. Žadu tai pakeisti,padarysiu taip,kad jis būtųkuo drąsesnis su manimi. Noriu iš jo gauti viską,ką jis gali man duoti. Galbūt netgi šis tamsiaplaukis vyras man daugiau mokės jeigu suteiksiu šiam nepakartojamus malonumus?
" Tu rimtai žadi išnaudoti savo bosą? " - paklausė manęs vidinis balsas.
Garsiai nusijuokiau iš to,o Saifah nesupratęs žvilgtelėjo į mane.- Nesijaudink Saifah,nes darbe būsi labai atsipalaidavęs, - sukuždėjau delnu glamonėdamas visą šio ilgį.
Nors jo gerai nepažįstu,žinau vieną,- jaučiu jam besąlygišką trauką. Trokštu jo kūno,kad patenkinčiau savo geismą. Jis,jis tas kuris sugebėjo taip sukelti man geismą. Niekas kitas taip nesugebėjo padaryti kaip jis.
Galbūt kalta šio išvaizda,o galbūt tai,kad jis mėgsta valdžią?Glamonėjau šio penį,niekur neskubėjau. Turėjau laiko tam,nes niekur neskubėjau,o ir nemanau,kad vyriškis sugebėtų atsitraukti nuo manęs.
- Sara..- nespėjo pabaigti sakinio kai atsiklaupiau priešais jį. Pasilenkiau link šio 'dičkio',jis tikrai didelis - pagalvojau.
Lėtai liežuvio galiuku lyžtelėjau varpos galvutę. Liežuvio galiuku aplinkui ją apvedžiau.
Pakėliau savo žvilgsnį į Jį. Norėjau matyti savosiomis akimis kaip jis susijaudina,kaip išleidžia malonumo urzgimą.
Vėlgi žvilgtelėjau į šio draugužį. Užmerkiau akis dėl malonumo,o tada burna pradėjau dulkinti jo penį. Nors jis buvo gan didelis,vistiek stengiausi jį apimti kuo daugiau. Man buvo malonu čiulpti,tai lyg saldainis man,o Saifah naujas potyris,kurį jis gauna,dėka manęs.
Apėmęs nemažai šio penio,pradėjau kiek greičiau judinti savo galvą bei karts nuo karto pridėjau ir savo delną. Man patiko girdėti jo gilius atodūsius,justi kaip šio kūnas karts nuo karto trūkčioja.
Sulig kiekviena akimirka dirbau savo burna vis greičiau. Vyrui atsisėdus ir grubiai suėmus mano plaukus pajutau,kad įsijungė lyg 'žvėries instinktas' viską daryti kiek grubiau.
Savo rankomis aršiai sugriebiau šio šlaunis. Įnirtingai darbavausi burna. Jutau kaip mano skruostai įdubo nuo įnirtingo čiulpimo.
Saifah 'perrėmus' viską, ir tiesiogine to žodžio prasme pradėjus dulkinti mano burną,mintyse susikeikiau. Tai žiauriai užvedė. Jutau kaip mano peniu nutekėjo priešsėklis. Galėčiau taip ir baigti,čiulpdamas jam.Pradėjau kone springti savo seilėmis,bent gerai tai,kad kvėpavau per nosį,nes neturėjau itin didelės akimirkos iškvėpti per burną.
Jo peniui trenkiantis į mano burną,pajaučiau kaip vėl nulašėjo priešsėklis.
Atrodo,kad laikas sustojo tekėti. Norėjau,kad tai būtų nepamirštama mums abiems.
Leidau Saifah dulkinti mane per burną.
Spausdamas šio šlaunis galėjau justi šio susikaupusį prakaitą. Supratau,kad iki ekstazės viršūnės jam liko visai nedaug.
Man šio grubumas,valdžia labai patiko.Jo peniui pradėjus atsimušinėti į mano gerklę kiek paspringau. Norėjau jį jau nustumti nuo savęs,bet..
- Aš...aš..
Šis nepabaigė sakinio iki galo kai tiesiog ėmė ir gausia sperma įsiliejo mano burnoje. Stengiausi viską kuo įmanoma greičiau nuryti,kad tikrai nepaspringčiau.
Galiausiai nurijęs viską atsitraukiau nuo jo ir giliai įkvėpiau oro kurio pristigo.
Stebėjau Saifah,kuris giliai kvėpuodamas suglebo ant sofos.Pakilau nuo žemės ir pramankštinau sustingusias kojas,kelius nuo nepatogaus klūpėjimo ant žemės.
- Tau tai pat patiko kaip ir man,bose - šelmiškai ištariau,pabrėždamas žodį 'bose'.
Sveikučiai,jau veiksmas po truputį įsivažiuoja,man net pačiai įdomu;) Taigi,ką manote? Ką manote apie šią istoriją? Patinka?;)
Taipogi noriu priminti,kad griežtai čia nelaukiu HOMOFOBŲ,jie čia nelaukiami. Taipat,noriu pridurti,kad būtų gerai jeigu VAIKAI neskaitytų to kadangi bus nemažai turinio suaugusio asmenims,detaliai aprašomos scenos..
Na ir galiausiai gero skaitymo,bei laukiu jūsų nuomonių mieli skaitytojai;)
YOU ARE READING
The hot boss✔️
Romance- 𝕛𝕖𝕚𝕘𝕦 𝕒š 𝕟𝕖𝕘𝕒𝕝𝕚𝕦 𝕥𝕒𝕧ę𝕤 𝕥𝕦𝕣ė𝕥𝕚,𝕥𝕒𝕚 𝕟𝕚𝕖𝕜𝕒𝕤 𝕟𝕖𝕥𝕦𝕣ė𝕤 **** - 𝕟𝕦𝕠 𝕕𝕒𝕓𝕒𝕣 𝕥𝕦. 𝕥𝕒𝕧𝕠 𝕜ū𝕟𝕒𝕤. 𝕥𝕒𝕧𝕠 𝕤𝕚𝕖𝕝𝕒 𝕪𝕣𝕒 𝕞𝕒𝕟𝕠. - 𝕥𝕦 𝕡𝕒𝕞𝕚šę𝕤.... Patarimas : Neskaityti homofobams,nes tai bus is...