Mano minčių niekaip negalėjo palikti Sarawat nors turėjau galvoti ne apie Jį, o apie susitikimą su Japonais, kuris jau bus netrukus. Konferencijų salėje, bent ne mano kabinete, kas buvo pliusas. Nenorėjau, kad Japonai pamatytų išmėtytus dokumentus ant kabineto grindų. Ką Jie tada pagalvotų. Koks iš manęs bosas jeigu nesugebu sutramdyti savo nervų. Ogi Joks. Iš dalies tai juokinga, bet iš kitos pusės visiškai nejuokinga.Šiandien lauks manęs tikrai sunki dienelė, kadangi turiu ne vieną susitikimą, kuris šiandien turi įvykti.
Žvilgtelėjau į sofą, kuri buvo nauja. Teko nusipirkti naują sofą, nes Sarawat buvo Ją suterliojęs savo sperma, kuri įsigėrė į sofą. Todėl seną teko mesti lauk ir nusipirkti naują. Įkvėpiau ir iškvėpiau vos mano mintys vėl sugrįžo prie Sarawat. Nebuvau vienas iš jausmingiausių vyrų, bet Sarawat mane labai pakeitė. Taip ir norisi Jį apkabinti ir pasakyti Jam kaip aš Jo pasiilgau.
Užmečiau akį į laikrodį kabantį ant sienos ir pamačiau, kad iki susitikimo su Japonais liko mažiau nei dešimt minučių, tad nieko nelaukęs išėjau iš savo kabineto Jį užrakindamas, o tada patraukiau link konferencijų salės, kuri buvo pačio koridoriaus gale.
Einant galvojau ar pavyks sudaryti sandėrį su Japonais. Nes mes susitarėme, kad Jeigu baigsiu statyti namą, kurį suprojektavau ir Jį parduosiu, tai aš sudarysiu su Jais. Aš padariau tai ko Jie prašė, tai dėl to manau, kad šie tikrai sudarys sutartį su mano kompanija. Taip, uždirbsiu dar daugiau pelno, kas man bus labai į naudą.
Taip begalvodamas net nepajutau kaip greitai atėjau į konferencijų salę. Atsisėdau ant kėdės ir laukiau atvykstančių Japonų. Buvau visiškai ramus, nesijaudinau, kad kas nors nepavyks, nes žinau, kad tikrai viskas pavyks. Nėra tikslo, kad nepavyktų ši sutartis.
Vis žvelgiau į laikrodį, esantį ant mano dešinės rankos. Norėjau, kad šis susitikimas praeitų sėkmingai, be jokių problemų.
- Good afternoon, - pasakiau angliškai vos Japonai pasirodė čia. Kaip mat pakilau nuo sėdimosios vietos ir pasisveikinau su jais, paspausdamas šiems rankas.
- Good afternoon, Saifah, - taipogi pasakė pasisveikindami ir atsisėdo priešais mane. Taipogi atsisėdau.
- Have you already finished building the house? Did you sell it? , - paklausė manęs vienas iš japonų.
- Yes, I finished and everything went perfectly, - nusišypsodamas pasakiau jiems.
Mačiau kaip šie du šypsojosi išgirdę mano žodžius. Aš pats buvau laimingas, kad viskas pasisekė, kad viskas susiklostė taip, kaip būtent aš ir norėjau. Be jokių nesklandumų.
Šie išsitraukė popierius ir padėjo juos priešais mane.
- We want to contract with you. We want you to build a house in our country and we will sell it. We would divide the profits in half. , - vienas iš japonų pasakė man.
Žinojau, kad jie būtent to ir norės.
- I agree with that, but will I send you the drawings, transfer the money, and you will hire people to build the house? Do you agree with this option?, - pasidomėjau žvilgtelėdamas į Juos, o po to užmečiau akį į popierius.
- Yes, we agree with that Mr. Saifah, - abudu atsakė man. Mano veidą papuošė labai plati šypsena išgirdus tai.
Pasirašiau visus popierius ir šie atsistojo, po to atsistojau ir aš. Japonai priėję prie manęs paspaudė rankas, kaip ir aš jiems.
- We are very glad to start cooperating with you, - pasakė.
- I'm happy too, - su šypsena tariau, o tada atsisveikinau su jais. Šiems išėjus atsisėdau ant kėdės. Vienas sandoris pavyko, liko dar kiti.
Viliuosi, kad ši diena bus labai sėkminga, nes prasidėjo tikrai su sėkme. Tikiuosi, kad ši diena bus kupina sėkmės.
*******
Visą dieną dirbau be perstojo, susitikau su žmonėmis. Sudariau ne vieną sėkmingą sutartį, kas mane labai džiugino. O laikrodžiui pagaliau išmušus dvyliktai valandai nakties važiavau namo. Žiauriai norėjau miego, nes po tokios darbingos dienos buvau labai išsekęs ir norėjosi tik kristi į lovą ir pailsėti. Šiandien buvo penktadienis. Tai bent džiugino tai, kad savaitgalį galėsiu pailsėti nuo darbų. Duosiu sau poilsio, bei kitiems visą savaitgalį.
We want to contract with you. We want you to build a house in our country and we will sell it. We would divide the profits in half. - Mes norime sudaryti sutartį su tavimi. Norime, kad statytum namus, mūsų šalyje ir mes tai parduotume. Pelną dalintumėmės per pusę(aut.past.)
Good afternoon - laba diena(aut.past)
Have you already finished building the house? Did you sell it? - Ar jau baigei statyti namą? Ar pardavei?(aut.past)
Yes, I finished and everything went perfectly - Taip, baigiau ir viskas pavyko puikiai(aut.past)
I agree with that, but will I send you the drawings, transfer the money, and you will hire people to build the house? Do you agree with this option? - Aš sutinku su tuo,bet aš jums atsiųsiu brėžinius,pervesiu pinigus ir jūs pasamdysit žmones kurie statys namus? Sutinkat su tokiu variantu?(aut.past)
Yes, we agree with that Mr. Saifah - Taip, mes sutinkame Pone Saifah(aut.past)
We are very glad to start cooperating with you - Labai džiaugiamės pradėdami bendradarbiauti su jumis(aut.past)
I'm happy too - aš irgi džiaugiuosi(aut.past)
ESTÁS LEYENDO
The hot boss✔️
Romance- 𝕛𝕖𝕚𝕘𝕦 𝕒š 𝕟𝕖𝕘𝕒𝕝𝕚𝕦 𝕥𝕒𝕧ę𝕤 𝕥𝕦𝕣ė𝕥𝕚,𝕥𝕒𝕚 𝕟𝕚𝕖𝕜𝕒𝕤 𝕟𝕖𝕥𝕦𝕣ė𝕤 **** - 𝕟𝕦𝕠 𝕕𝕒𝕓𝕒𝕣 𝕥𝕦. 𝕥𝕒𝕧𝕠 𝕜ū𝕟𝕒𝕤. 𝕥𝕒𝕧𝕠 𝕤𝕚𝕖𝕝𝕒 𝕪𝕣𝕒 𝕞𝕒𝕟𝕠. - 𝕥𝕦 𝕡𝕒𝕞𝕚šę𝕤.... Patarimas : Neskaityti homofobams,nes tai bus is...