Sarawat niekaip neapleido manųjų minčių. Man netgi labai patiko tai ką mes pradėjome veikti darbe. Norėjau to daugiau, bet bijojau Jam tai pripažinti. Nenorėjau, kad šis galvotų, kad aš esu priklausomas nuo to ką gaunu iš Jo. Tikrai nenorėjau, kad šis galvotų taip. Man taip ir norėjosi su Juo išbandyti daug daugiau. Norėjau patirti tai ko dar nė nebuvau patyręs savo gyvenime. Buvau it hormonų prisirijęs paauglys. Norėjau Jam sukišti savo pimpalą. Po velniais supistai to norėjau. Kai Jis man užsiminė apie 69 pozą likau begalo šokiruotas, nes nesitikėjau, kad Jis taip ims ir ramiai man pasakys. Numanau, kad šis taipogi nori su manimi pabandyti kur kas daugiau, nes esu kur kas vyresnis už Jį. Jis turbūt galvoja, kad taip įdomiau bus, nors... Nežinau net, nes neturiu jokios patirties su vyrais. Na, dabar turiu. Sarawat man davė tos patirties. Nesigailiu, kad Jis davė man tai, nes aš noriu gauti dar didesnės patirties ir, žinoma, kad niekas apie tai nesužinotų, nes kitaip kiltų gan didelis skandalas.
Sarawat buvo kažkas naujo. Norėjau su Juo praleisti kuo daugiau laiko. Pažinti Jį vis labiau. Troškau, kad jis miegotų pas mane. Mano lovoje. Po velniais, aš visai išprotėjau. Tai visiška nesąmonė, aš tikrai išprotėjau.- Sarawat, - sualsavau kai šis priėjo prie manęs. Atsiklaupė tiesiai prieš mane. Norėjau, kad Jis pačiulptų man ir ne tik. Troškau visko ką Jis galėjo duoti man. Mes dirbdavome su Juo viršvalandžius, kad tik liktume dviese mano kabinete ir pasimylėtume. Niekas to nesuprato. Net nepastebėjo. Turbūt galvojo, kad tai darbas, bet tai buvo ne tik darbas. Mus siejo nebe tik darbas, bet ir malonumai, kuriuos mes teikiamė vienas kitam.
Glosčiau Jo plaukus ir tuom mėgavausi. Leidau šiam numauti mano kelnes ir apatinius. Šis pakėlė galvą ir išsišiepė plačia šypsena. Tą patį padariau ir aš.
- Aš tau duosiu tokį malonumą, kad Tu jo gyvenime nepamirši ir norėsi to vis daugiau, - šelmiškai šypsodamasis tai pasakė. Prikandau lūpą kai tai išgirdau. Man patiko girdėti tokius žodžius iš Jo lūpų ir nė nežinau kodėl. Jaučiausi lyg apsėstas tuom ką Jis man teikė. Jis sekso reikaluose buvo žiauriai nuostabus.
- Padaryk tai, - sukuždėjau it mesdamas Jam iššūkį. Man patiko taip su Juo žaisti. Bandyti Jo kantrybę. Norėjau pažiūrėti kiek toli Jis gali eiti.
Užmerkiau akis kai Sarawat savo ranka apglėbė mano pimpalą ir lėtai pradėjo Jį smaukyti. Šio ranka sinchroniškai judėjo pirmyn ir atgal. Šnypštelėjau kai šis pradėjo tai daryti greičiau. Atmerkiau akis ir visa tai stebėjau. Šiam pasilenkus ir liežuvio galiuku lyžtelėjus varpos galvutę, suurzgiau. Po velniais, tai jautėsi taip gerai. Savo ranką uždėjau ant šio galvos ir pradėjau ją judinti.
- Paimk manęs daugiau, - įsakiau Jam. Norėjau, kad šis paimtų daugiau manęs. Žinojau, kad Jis norėjo mane iškrušti per užpakalį, bet tam, aš dar nebuvau pasiruošęs. Man užteko tai, kad galėjau aš Jį dulkinti per Jo užpakalį. Tai buvo tiesiog tobulas jausmas. Nė neapsakyčiau to žodžiais.
Jam paėmus manęs daugiau į burną vėl suurzgiau. Iš mano lūpų paplūdo dejonės, kurios užpildė manąjį kabinetą. Niekaip negalėjau to sustabdyti, nes buvo pernelyg gera.
Pradėjau greičiau judinti Jo galvą. Tiesiogine to žodžio prasme, aš dulkinau Jo burną ir nenorėjau sustoti tai daryti.
- Taip... O.. Taip.. - urzgiau it koks žvėris pro sukąstus dantis. Stebėjau tai nė nenuleisdamas akių. Susijaudinau daug labiau. Girdėjau kaip Jis žiaugčiojo, nes mano penis rėmėsi šiam Jau į gerklės gomurį, bet aš negalėjau sustoti. Privalėjau baigti Jam į burną. Mano kvėpavimas pasidarė kur kas sunkesnis kai jaučiau, kad liko nebe tiek ir daug. Dėlto pradėjau labai judinti Jo galvą, net retsykiais patempiau šiam už plaukų.
- Greičiau, greičiau , - surėkiau nevaldomai.
Dar keli Jo greiti čiulpimai ir išliejau savo spermą Jam į burną. Sukritau į kėdę ir tankiai alsavau. Sarawat nurijo visą mano spermą ir nulaižė visus spermos likučius nuo manojo penio. Stebėjau tai su susižavėjimu.
- Sarawat, aš noriu, kad Tu šią naktį liktum pas mane. Žinoma, jeigu Tu esi nieko prieš, - vis dar giliai kvėpuodamas sumurmėjau. Norėjau, kad Jis liktų miegoti su manimi. Tik nežinau ar Jis norės likti, ar ne.
- Žinoma, kad noriu likti pas tave, bet ar nebus kiek keista kai po to Tu atveši mane į darbą savo mašina?, - paklausė atsistodamas. Matėsi sumišimas Jo veide.
- Jeigu ir bus keista man tai nerūpi, neprivalau niekam aiškintis dėl ko atvykstu su darbdaviu į darbą, - tariu Jam.
- Na, tada gerai, - ištarė Jis man.
Atsistojau nuo kėdės ir užsimoviau savo apatinius, to pasekoje ir kelnes.
- Dabar eikime dirbti, nes nuo ryto mes mėgaujames malonumais ir viskas, - tarstelėju suvilgindamas savas, išsausėjusias lūpas.
- Jeigu tik nori, gražuoli, - žaismingai pasako man.
Nieko šiam nebeatsakau, o tiesiog kimbu į darbą bei pasakau ką daryti Sarawat. Noriu, kad abu išliktume susikaupę darbuo, bet tai darosi mums abiems vis sunkiau ir sunkiau.
Komentuojame💗
YOU ARE READING
The hot boss✔️
Romance- 𝕛𝕖𝕚𝕘𝕦 𝕒š 𝕟𝕖𝕘𝕒𝕝𝕚𝕦 𝕥𝕒𝕧ę𝕤 𝕥𝕦𝕣ė𝕥𝕚,𝕥𝕒𝕚 𝕟𝕚𝕖𝕜𝕒𝕤 𝕟𝕖𝕥𝕦𝕣ė𝕤 **** - 𝕟𝕦𝕠 𝕕𝕒𝕓𝕒𝕣 𝕥𝕦. 𝕥𝕒𝕧𝕠 𝕜ū𝕟𝕒𝕤. 𝕥𝕒𝕧𝕠 𝕤𝕚𝕖𝕝𝕒 𝕪𝕣𝕒 𝕞𝕒𝕟𝕠. - 𝕥𝕦 𝕡𝕒𝕞𝕚šę𝕤.... Patarimas : Neskaityti homofobams,nes tai bus is...