19.

173 15 8
                                    

Sarawat

Suvokiau,kad Saifah buvo kiek kitoks vyras. Nors jis ir buvo turtingas,bet jis savęs 'neįsikeldavo' kiek per aukštai,bent man taip atrodė nors,žinoma,aš galėjau dėl to klįsti. Nemaniau,kad klydau.
Nors aš ir Saifah nebuvome pažįstami gan ilgai galėjau teigti,kad jį pažįstu kur kas ilgiau.
Norėjau,kad jis galėtų manimi pasitikėti kaip,kad ir aš juom.

Troškau Saifah teikti malonumus kurių jis dar nebuvo gavęs iš jokio vyriškosios lyties atstovo,išskyrus mane.
Man patiko šio vyro santūrumas,punktualumas.

Atrodė taip,kad šis nieko nenori veikti savam kabinete,kadangi bijo būti užkluptas savų darbuotojų.
Suprantu,kad jis sako man,kad jį traukia vien moterys. Dėl to manau,kad šis yra neteisus. Manau,kad šį tamsiaplaukį traukia ir vyrai,bet jis tai supras su laiku. Aš padėsiu jam tai suprasti ir pats pasinaudosiu malonumais,kuriuos gausiu iš jo. Tai bus nauda jam ir man. Tik seksas. Jokie įsipareigojimai ir nieko daugiau.

******

Norėjau pačiulpti Saifah,bet jis sustabdė mane pasakydamas,kad nori jog atsisėsčiau šiam ant kelių.
Padariau taip kaip jis liepė. Jis buvo lyg mano 'sugar daddy' apie kurį svajojau jau gan ilgą laiko tarpą. Vieną akimirką Saifah buvo rimtas,o kitą akimirką visai kitoks. Tai mane stebino. Norėjau vieno - geriau pažinoti šį vyrą,kuris buvo begalo nuostabus,negana to geras sekse. Jis kažkas naujo manam gyvenime.

Turėjau susikaupti ties darbu. Negalėjau leisti gašlioms mintims užvaldyti mano minčių. Darbas turėjo būti pirmoje vietoje.

Prikandau lūpą klausydamasis to ką man šiuo metu sakė Saifah.

Nors jis neleido man šiam pačiulpti. Nustebino faktas,kad Saifah manęs paprašė atsisėsti šiam ant kelių,ką aš ir padariau,be jokių atsikalbinėjimų. Norėjau to. Norėjau vėl jausti šį šalia savęs.

Tamsių plaukų savininkui gašliai įsisiurbus į manasiąs lūpas,atsakiau į tai kiek nedvejodamas,taip pat gašliai. Bučiavau šio vyro lūpas reikliai,o mano rankos klajojo ties šio liemeniu.
Nė nepajusdamas pasitryniau į šio penį. Nenorėjau,kad šis vėl susijaudintų,nes po to pyktų ir tuo labiau galvotų,kad padariau taip tyčia,sujaudinau Jį.

Tyliai sualsavau šiam į lūpas. Negalėjau liautis trintis į šio penį. Tai mane begalo jaudino. Troškau kur kas daugiau..

Pritrūkus orui atsitraukiau nuo vyriškio lūpų.

- Sarawat - sukuždėjo vyriškis. Neleidau jam nieko pasakyti kai priglaudžiau savo pirštus prie jo lūpų,taip jį užčiaupdamas.

- Nieko nesakyk,Saifah. Aš žinau,kuo puikiausiai žinau,kad mes turime ne tik imtymiai bendrauti,bet ir dirbti,bet aš negaliu tai padaryti,kai toks seksualus vyras yra prie manęs - prisipažinau jam.
Norėjau,kad jis žinotų tai. Nenorėjau nieko nuo šio slėpti.

- Sarawat,mes turime dirbti ir tu tai žinai. Nepasamdžiau tavęs,kad būtum mano kekšė - tarsteli suraukdamas kaktą,ant kurios kaip mat išryškėjo kelios raukšlelės.

- Gerai,gerai. Pažadu,kad pasistengsiu dirbti - mirktelėjau jam,o tada nulipau nuo šio kelių.

- Tu man pasakok viską,o aš klausysiuosi tavęs bandydamas viską įsisavinti į savo galvą - pridūriau jam.

Nieko nebesakęs nuėjau ir atsisėdau ant kėdės,kuri buvo priešais jį. Atsilošiau joje. Stebėjau kaip Saifah kiek apsitvarkė,kadangi jo rūbai buvo kiek apsiglamžę.
Įdėmiai šį nužvelgiau,o paskui klausiausi to ką šis man pradėjo pasakoti. Stengiausi suvirškinti visą informaciją kurios buvo tikrai gan nemažai.
Jis kalbėjo lyg koks profesionalas,bet turbūt ir toks buvo,jeigu dirbo tokį darbą. Pagalvojus kiek jis turėjo vargo. Drabužių ir viešbučių tinklas,reikalavo itin daug susikaupimo bei darbo,bet pažiūrėjus į Saifah,galėčiau drąsiai pasakyti,kad šis atsidavęs savo darbui visu šimtu procentu.

***********

Diena po truputį ėjo į pabaigą. Būnant su savo bosu,vyru su kuriuo turėjau imtynių akimirkų,nė nepajutau kaip ši diena eina pabaigan. Atrodo,kad mes būtume kokie seni draugai.
Spėjau sužinoti gan daug per šią dieną. Jis man papasakojo kokios bus pareigos ir ką aš turėsiu daryti. Taip pat užsiminė apie atlyginimą,pinigus kuriuos gausiu kiekvieno mėnesio gale,tai gan didelė suma. Ši suma pribloškė mane. Dar ginčijausi su Saifah,kad duotų mažiau pinigų,bet jis atsakė,kad darbo tikrai daug,o už tokį darbą tikrai ne 200 dolerių gausiu. Atsidusau nebesiginčydamas su juo.
Šis net man davė 500 dolerių avansą,kaip pradedančiajam dirbti pas jį. Visa tai tikrai mane šokiravo,netgi labai.
Padėkojau jam už tai,kad priėmė mane į darbą,o kai norėjau išeiti iš pastato,kadangi jau buvo pusę devynių vakaro, šis pasisiūlė mane pavežėti namo. Sutikau su tuom nė nedvejodamas.
Laukiau kol šis susiruoš,o jam tai padarius mes palikome pastatą. Patraukėme link automobilių aikštelės,kur supratau buvo paliktas šio automobilis. Jam einant nužiūrinėjau šio stangrų užpakaliuką. Neištvėręs sugriebiau už šio rankos. Prispaudžiau šį prie mašinos ir įsisiurbiau šiam į lūpas. Po velniais man šito vyro negana. Trokštu daug ką su juo išbandyti.
Jam atsakius į mano bučinį bei uždėjus ranką ant užpakalio,jį spustelint, tyliai sualsavau į šio lūpas.

- Sarawat - sukuždėjo nutraukdamas bučinį. Savo kakta įsirėmė į manąją.

- Susitiksime rytoj tad galėsime pasitenkinti vienu kitu,o dabar reikia mums pailsėti. Turiu tave parvežti namo - tarsteli kiek stumtelėdamas mane nuo savęs.

Supratingai linktelėjau. Šiam pradėjus eiti link mašinos,padariau tą patį. Nepraėjus nė kelioms akimirkoms jau buvome prie šio mašinos. Jis nieko nelaukęs ją atrakino ir įsėdo į vairuotojo pusę,o aš nuėjau atsisėdau ant galinės sėdynės. Žinojau,kad teks ryt iš po darbo nupirkti sau ir savo šeimai maisto iš tų penkių šimtų dolerių,kuriuos gavau šiandien. Nebuvome turtuoliai. Nors ir tėvai dirbdavo,jie negaudavo tiek daug pinigų kaip,kad aš. Kadangi buvo šaltas rudens laikotarpis,mokesčiai būdavo gan nemaži. Džiaugiausi,kad galėsiu dabar padėti savo tėvams. Žinojau,kad kai taipogi gausiu savo pirmąjį atlyginimą iš darbo,susirasiu butą,pradėsiu jį nuomotis. Norėjau gyventi jau savarankiškai,o ne po tėvų sparneliu,visgi man jau buvo dvidešimt vieneri metai.

Begalvodamas net nepastebėjau kaip pagaliau atsidūrėme prie mano namų. Tik Saifah balsas sugrąžino mane iš apmąstymų. Padėkojau jam,o tada išlipau iš mašinos bei užtrenkęs dureles patraukiau eiti link savo namo. Kuris nors nebuvo didelis,bet buvo vidutinio dydžio ir nepaprastai jaukus. Su tokiomis mintimis priėjau savo namus. Atsirakinau duris,o tada įžengiau į vidų. Nusimoviau batus ir pasidėjau juos prieš kitų batų,to pasekoje nusirengiau savo striukę bei ja pasikabinau ant pakabos.

- Mama,tėti - garsiai pašaukiau juos. Vyliausi,kad šie dar nemiega,nes jeigu ne,galėsiu jiems pasakyti džiugią žinią - jog susiradau darbą.

Išgirdau balsus,o po to ir žingsnius. Netrukus pastebėjau ir tėvus.

- Kur buvai sūnau? - paklausė mama.

- Darbe. Mama,tėti,aš susiradau darbą,o ir atlyginimas ten gan didelis - šypsodamasis pasakiau savo tėvams.

Mano mamai buvo tik penkiasdešimt dveji,o tėvui penkiasdešimt penkeri. Šie dar buvo kupini energijos,dėlto tuom labai džiaugiausi.

- Sveikinu tave sūnau - tarstelėjo tėvas prieidamas prie manęs. Apkabindamas mane.

- Ačiū,bet dabar labai norėčiau pailsėti,nes kiek pavargęs jaučiuosi - ištariau atsitraukdamas nuo savo tėvo.

- Žinoma. Pailsėk sūnau - tarė motina.

- Gerai,mama,o ir be to paimk tai - pasakiau išsitraukdamas iš džinsų kišenės penkis šimtus dolerių kuriuos padaviau savo mamai.

- Čia gavau iš darbo. Avansas. Nupirk maisto,nes mačiau,kad jo nebėra - sumurmėjau prieidamas prie jos. Pabuciavau šiai į kaktą,o tada palinkėjęs labos nakties savo tėvams patraukiau eiti link kambario.

******

Pagaliau atėjęs į savąjį kambarį kritau į lovą. Užsistačiau žadintuvą pusę šešių ryto,kad galėčiau spėti nueiti apsiprausti po dušu,kadangi mano darbas prasideda lygiai aštuntą ryto.
Užmerkiau pavargusias akis,o tada po kurio laiko užmigau.

Gero skaitymo❤

The hot boss✔️Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt