2.

266 19 2
                                    

Saifah pozicija.

Turėdamas savąjį viešbučių ir drabužių tinklą suvokiau jog man visgi reikia sekretoriaus,ar sekretorės kuris,ar kuri man padėtų. Žymėtų kada vyksta svarbūs susitikimai ir kiti dalykai.
Atsisėdau ant kėdės bei įsijungiau savo kompiuterį pradėdamas tikrinti laiškus. Man tikrai reikia darbuotojo,ar bent kelių. Žinoma,jie būtų apmokyti,bet alga būtų kiek mažesnė,o su laiku kiltų jeigu darbas būtų atliekamas itin kokybiškai.
Darbas kurį dirbau ir pomėgiai kuriais užsiimdavau laisvu laiku,būdavo vienintelis išsigelbėjimas nuo tėvų. Šie kone kiekvieną mielą dieną man priekaištaudavo kodėl nesusirandu jokios moters. Tai spėjo jau kiek atsibosti,kai žinau jog šiuo metu neieškau moters,nes reiktų jai įsipareigoti ir negana to,teisintis. Labai užknisantis dalykas.
Atsidusdamas perbraukiau per savo plaukus ir atsigėriau dar šiltos kavos,kuri tūnojo ant maniškio darbo stalo.
Nieko nelaukęs pradėjau rašyti trumpą skelbimą kur ieškau sekretoriaus,ar sekretorės,patirtis nebūtina,nes būtų apmokomi,o ant galo parašiau koks būtų atlyginimas bei prirašiau savo numerį,kad galėtų su manimi susisiekti asmeniškai.
Tikėjausi,kad atsiras žmogus kuriam tikrai prireiks darbo su geru atlyginimu.
Buvau itin griežtas kaip vadovas,kas daugeliui nelabai patiko.
Nuo pat vaikystės mane auklėjo visai kitaip negu,kad kitus vaikus,nes žinojo,kad kažkada būsiu viešbučių ir drabužių tinklų vadovas.
Amerikoje buvau milijonierius kuris užėmė pačią pirmą vietą,dėlto dauguma moterų troško mano pinigų,o kalbant apie vyrus,turbūt šie norėjo būti manoje vietoje. Visgi tiek pinigų,net pats nebežinau kur leisti šitiek.
Papurčiau galvą atsitokėdamas nuo minčių,užplūdusių šią akimirką.
Pradėjau žiūrinėti savo rytojaus susitikumus,kurių tikrai bus nemažai.  Jeigu būčiau nesususirašęs,tai nežinočiau su kuom susitinku tą ir tą valandą,vietą. Neturint pagalbininko labai užknisa,nes vos ne viską tenka atlikti vienam pačiam. Dėlto grįžtu iš darbo labai pavargęs,bent džisugiuosiu,kad turiu draugų kurie gali pavaduoti ir pasiimu sau laisvadienį,leisdamas kiek atsikvėpti nuo darbo.
Tikiuosi,kad ši diena man bus labai sėkminga.

The hot boss✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora