Praėjo Jau maždaug savaitė laiko kaip Sarawat dirba kartu su manimi, o gal praėjo netgi daugiau. Man patiko leisti su Juo laiką kartu. Atrodė, kad Jis kuo puikiausiai suprato mane. Norėjau pažinti Jį labiau. Netgi keletas darbuotojų pastebėjo, kad mes su Sarawat bendraujam kiek daugiau. Elgiuosi su Juo visai kitaip negu, kad su kitais savo darbuotojais. Šis vyras tikrai padarė man įspūdį. Negaliu nustoti galvoti apie Jį ar Jo lūpas apglėbiančias mano penį. Jis tiesiog nepakartojamas vyras, kuris sugebėtų išvesti kiekvieną vyrą iš proto jeigu pats tik to norėtų.Šiandien laisva diena, šeštadienis. Tad nusprendžiau pasikviesti Sarawat pas save į svečius. Noriu ne tik pabūti kartu su Juo, bet ir pasimėgauti Jo teikiamais malonumais man. Laukiu, nesulaukiu kada Jis ateis pas mane. Nors praėjo dar ne per daugiausiai laiko, bet aš noriu gyventi su šiuo vyru,bet, žinoma aš Jam to dar nesakysiu, dar kiek palauksiu, pabendrausiu su Juo ir tada užsiminsiu apie gyvenimą kartu. Manau, kad Jis sutiktų su tokiu mano pasiūlymu, nes aš Jam taip pat patinku kaip ir Jis man.
Nusikračiau savų minčių kai išgirdau skambutį į duris. Jis jau čia, o aš dar tik su treniginėmis kelnėmis, bet tai nė kiek nesvarbu, nes Jis yra matęs mane visiškai nuogą.
Delnu persibraukęs per savo juodus it rašalo plaukus, patraukiau link durų, kad Jas atidaryčiau.
Nepraėjus nė kelioms akimirkoms buvau prie Jų ir nedelsdamas Jas atidariau taip įleisdamas Sarawat.- Užeik, - caktelėjau liežuviu ir šis kaip mat įžengė vidun. Uždariau duris ir Jas kaip mat užrakinau. Iš karto buvau užpultas vaikino bučinio į ką atsakiau nė kiek nedvejodamas. Uždėjau savo delną ant šio sprando taip prisitraukdamas Jį arčiau savęs. Pagilinau mūsų ir taip aistringą bučinį, o tada prispaudžiau šį prie sienos, ir nesilioviau Jo bučiuoti. Negalėjau nustoti To daryti, negalėjau, o gal nesugebėjau To padaryti.
Atsitraukiau nuo Jo tik, kad galėčiau įkvėpti pristigusio oro plaučiuose. Kiek pasilenkiau, kad būtume vienodam akių lygyje ir surėmiau mūsų kaktas. Pažvelgiau tiesiai Jam į akis.
Nesusilaikęs pasakiau :- Noriu, kad gyventum su manimi, Sarawat, - sukuždėjau. Žiauriai to norėjau ir padarysiu viską, kad tik Jis gyventų su manimi.
- Ne, tai kvaila mintis, Saifah, - sumurmėjo papurtydamas galvą.
- Sarawat, tikrai ne, nes 𝕟𝕦𝕠 𝕕𝕒𝕓𝕒𝕣 𝕥𝕦. 𝕥𝕒𝕧𝕠 𝕜ū𝕟𝕒𝕤. 𝕥𝕒𝕧𝕠 𝕤𝕚𝕖𝕝𝕒 𝕪𝕣𝕒 𝕞𝕒𝕟𝕠, aš žinau, kad Tu taip pat dėl manęs pametei galvą taip pat kaip ir aš dėl Tavęs. Dieną, naktį negaliu sudėti nė bluosto, nes visos mintys sukasi tik apie Tave. Vadink mane bepročiu, bet man tai nerūpi. Noriu Tavęs tik sau, - sualsavau į šio lūpas.
- 𝕥𝕦 𝕡𝕒𝕞𝕚šę𝕤....Saifah, - ištarė aiktelėdamas. Bandė mane nustumti nuo savęs, bet Jam tai nepavyko. Pradėjau nenuilstamai, aršiai trintis į Jį.
- Tu tik mano, tapai nuo tos dienos kai pasirodei mano kabinete ir man pačiulpei, - suurzgiau greičiau pasitrindamas į Jį. Šis išleido dejonę, kuri buvo kupina malonumo.
- Tai..tai nenormalu, Saifah leisk man išeiti, - per dejones sukuždėjo.
- Negaliu tau to leisti, - ištariau atsiklaupdamas priešais vyrą. Atsegiau šio džinsų sagtį ir staigiai numoviau kelnes kartu su trumpikėmis.
- Tu taip pat susijaudinęs kaip ir aš. Leisk man apnuoginti tave ir įsiskverbti į Tavo sielą, leisk užvaldyti tave, - šnypštelėjau Jam, o tada liežuvio galiuku suvilgęs savas lūpas pasilenkiau į priekį ir perbraukiau išilgai per šio varpos galvutę. Žiūrėjau tiesiai Jam į akis. Liežuviu žaidžiau su Jo varpos galvute, o tada apžiojau šio penį ir pradėjau judinti savo galvą aukštyn ir žemyn. Laikiau su Juo akių kontaktą, kai čiulpiau Jam. Jo penis buvo storas ir ilgas. Man tai žiauriai patiko. Žinau, kad šiandien leisiu Jam savo bybį sukišti man į užpakalį, nes noriu pajusti Jį ten. Noriu žinoti ant kiek Jis yra geras. Delnu švelniai spustelėjau šio kamuoliukus, glamonėjau juos su savo delnu, žaidžiau su Jais. Burna stengiausi apimti Jo kuo daugiau. Sarawat drebėjo nuo malonaus jausmo. Pats pradėjo judinti savo klubus ir nesusilaikęs uždėjo savo ranką ant mano plaukų, sugriebė Juos, o tada pradėjo judinti mano galvą. Leidau Jam tai daryti, nes To norėjau, nes Tai man žiauriai patiko. Tai užvedė mane.
Jis tiesiogine to žodžio prasme pradėjo dulkinti mane per burną. Jutau kaip esantis žvėris už mano kelnių, norėjo išlįsti lauk, norėjo taip pat gauti malonumo, bet, šią akimirką svarbiausias buvo tik šis vyras, stovintis priešais mane, daugiau niekas kitas. Dar kelios akimirkos ir šis garsiai suurzgdamas it žvėris išliejo savo spermą mano burnoje. Atsitraukiau nuo Jo, kad nuryti visą Jo spermą. Tai padaręs apsilaižiau savas lūpas ir nusišypsojau Jam plačia šypsena.- Man tai patiko, - tarstelėjau šiam.
- Džiaugiuosi, kad Tau patiko, - mirktelėjo apsimaudamas trumpikes, o tada ir kelnes kurias užsisegė.
- Man sunku prie Tavęs susivaldyti, Sarawat. Aš noriu, kad Tu išdulkintum mane per užpakalį. Turiu viską ko Tau reikia ir žinau, kad Tu nori to paties jau seniai, - sukuždėjau atsistodamas. Priešais Jį nusimoviau savo trenigines kelnes kurias numečiau kiek tolėliau.
- Štai ką Tu man darai, - pridūriau parodydamas į pūpsantį penį, kuris itin gerai matėsi nors ir buvau su apatiniais.
- Saifah.. Aš nė nežinau ką Tau pasakyti. Galbūt mums reikėtų viską nutraukti, nes Tu prisirišai labai prie manęs, - pasakė.
Mano akyse pasirodė pykčio raibulėliai išgirdus Tai.
- Ne, to nebus, nes Tu priklausai man. Sarawat, 𝕛𝕖𝕚𝕘𝕦 𝕒š 𝕟𝕖𝕘𝕒𝕝𝕚𝕦 𝕥𝕒𝕧ę𝕤 𝕥𝕦𝕣ė𝕥𝕚,𝕥𝕒𝕚 𝕟𝕚𝕖𝕜𝕒𝕤 𝕟𝕖𝕥𝕦𝕣ė𝕤, duodu tau savo žodį. Bet aš tave turiu jau, - nusijuokiau it pamišėlis. Aršiai braukiau per savo plaukus taip juos kiek suveldamas. It koks pamišėlis žiūrėjau į Jį.
- Nagi, išdulkink savo bosą, - žaismingai pasakiau žiūrėdamas į Jį. Nusisukau nuo Jo ir apsidairiau aplinkui. Pastebėjau kaip šis norėjo atsirakinti duris, tad grubiai suėmiau šio ranką ir trūktelėjau Jį link savęs.
- Šūdas, aš Tau parodysiu kas čia šeimininkas ir, kad Tau nevalia bėgti nuo manęs, - užrėkiau staigiai atsegdamas vėl Jo kelnes. Grubiai jas nutempiau kaip ir apatinius. Stumtelėjau šį ant žemės, ir Jis nukrito. Nusimoviau savo apatinius ir Juos kažkur tais numečiau.
Perverčiau Jį taip, kad šis būtų priešais mane šuniuko poza ir Jam nespėjus susivokti sugrūdau savo penį į Jo užpakalį nuo ko Jis garsiai aiktelėjo.- Ohh.. Dieve taip.. Taip.. Būtent taip, - per pauzes sumurmėjau greitai judėdamas jame.
- Tu tik mano, - it beprotis pakartojau Jam. Greitai judėjau. Rankomis įsikibau į šio klubus. Jam patiko mano grubumas, nes Jis labiau išsiriesdavo, o Jo lūpas palikdavo garsus švokštimas. Nuo dabar jis yra tik mano.
Ką manot? 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The hot boss✔️
Romantizm- 𝕛𝕖𝕚𝕘𝕦 𝕒š 𝕟𝕖𝕘𝕒𝕝𝕚𝕦 𝕥𝕒𝕧ę𝕤 𝕥𝕦𝕣ė𝕥𝕚,𝕥𝕒𝕚 𝕟𝕚𝕖𝕜𝕒𝕤 𝕟𝕖𝕥𝕦𝕣ė𝕤 **** - 𝕟𝕦𝕠 𝕕𝕒𝕓𝕒𝕣 𝕥𝕦. 𝕥𝕒𝕧𝕠 𝕜ū𝕟𝕒𝕤. 𝕥𝕒𝕧𝕠 𝕤𝕚𝕖𝕝𝕒 𝕪𝕣𝕒 𝕞𝕒𝕟𝕠. - 𝕥𝕦 𝕡𝕒𝕞𝕚šę𝕤.... Patarimas : Neskaityti homofobams,nes tai bus is...