Len sex?

2.1K 31 0
                                    

Do práce som síce chodila s neuveriteľným elánom ale každú sekundu som venovala myšlienkam na Michala. Za každým obrazom som videla jeho tvár, telo a v neposlednom rade jeho nádherný stoporený úd. Och .. ako som len chcela aby sa ma dotýkal. Pri spomienkach na náš vášnivý sex sa mi zrýchľovaľ tep.
„Máš na mňa dnes večer čas?"
Prišla mi správa a mnou okamžite lomcovalo vzrušenie. Chvíľu som váhala či odpíšem ale vzápätí ma to ako vždy prešlo.
„Áno. O ôsmej u mňa?"
"Súhlasím", odpísal v sekunde.
"Neviem sa dočkať. Hneď mi musíš sadnúť na tvár."
„Och, spamätaj sa Naďa preboha", nahlas som povzdychla.
"Už aby si tu bol .. Vidíme sa večer. Musím ísť pracovať. Pa."
Jeho priamočiarosť ma vzrušovala ale čakal ma náročný deň. Do galérie sme dnes dostali náramne drahý kúsok ale moje myšlienky aj tak neustále ulietavali. Sedela som na obede s Táňou keď mi prišla správa.
"Kladiem si ruku na tvoj rozkrok a citim ako mi v dlani pulzuje."
Videla môj pohľad a len sa zasmiala. Bola jediná, ktorá o ňom vedela. Dôverovala som jej.
„To je ON?" Určite píše niečo lascívne keď sa snažíš zakryť rozpaky ", úškrňala sa. Poznala ma nemalo cenu ju klamať." Áno on. A prestaň! ", Zasmiala som sa ako pubertiačka. Tak veľmi som chcela byť nad vecou ale s každým sexom som strácala súdnosť.
Cez týždeň sa venoval práci a naoko manželke, ale víkendy patrili iba nám. Hoci aj dni bez neho mali svoje čaro. Počas týždňa sme prakticky súložili cez správy. Večere som trávila masturbáciou s ním, bez neho. Jeho čaro spočívalo v tom, že vedel sex dokonale opísať. Mala som pocit, akoby bol so mnou a robil mi to on.

Často som premýšľala, aké by to bolo keby kvôli mne opustil manželku. Predstavovala som si, ako spolu žijeme a milujeme sa každý deň.
„Si hlupaňa Naďa", vravievala som si. "Klape vám to len preto, že nie ste pár. Keby ste začali žiť spolu, tá neutíchajúca vášeň by sa aj tak časom vytratila a vy by ste nakoniec tak či tak prepadli rutine. Dobre to je, ako to je." Viac menej som sa o tom snažila presvedčiť hlavne samú seba. Cítila som, že mu pomaly čoraz viac prepadám a to som nemohla dopustiť. Chcelo to vzchopiť sa a byť znovu na koni. Nabrať sebavedomie a nedávať mu najavo aká som z neho hotová. Rozhodla som sa užívať si každú chvíľu s ním a nezaoberať sa čo bude v budúcnosti. Žiť okamihom a vychutnávať si ho vždy, keď na to bude príležitosť..

Hra osuduWhere stories live. Discover now