Prelom?

757 24 0
                                    

Neustále premýšľanie nad tým, ako sa zachovať , Michalovi spôsobovalo značné problémy a to nie len žalúdočné. Prešlo zopár týždňov, pomaly sa už začínala jeseň a on neustále riešil iba "svoje ženy".
Aj partneri vo firme si všimli, že s ním niečo nie je v poriadku a odporučili mu pár dní dovolenky. Michal stále viac uvažoval nad tým, že sa s Naďou natrvalo rozíde. Nebolo to však také ľahké. Vždy keď už si myslel, že by to medzi ním a Sárou mohlo byť znovu ako predtým, niečo ho prinútilo zmeniť názor. Častokrát to boli len maličkosti avšak pre neho dosť podstatné. Plus mu vŕtalo v hlave ako sa od tej výstavy chovala.
Tak zvláštne akoby, hm.. akoby žiarila.
"Žeby sa vyspala s tým majiteľom galérie?" Pýtal sa neustále sám seba.
"Domov prišla nadránom, tvrdila mi síce, že bola na párty ale bola taká.. taká ako po sexe."
Prekvapilo ho ako veľmi na ňu žiarlil. Zožieralo ho to stále viac. Rozhodol sa preto, že ten pocit "zaženie" na chate s Naďou.
A tam sa rozhodne, či v tom bude pokračovať, alebo to ukončí. Ovšem len v tom prípade, ak potom všetkom jeho pozvanie vôbec príjme.

"Naďa?" Spýtal sa s opatrným hlasom do telefónu Michal.
"Áno?" Sucho odvetila Naďa.
"Mohli by sme sa stretnúť?"
Naďa neodpovedala. Počul, ako začala nervózne dýchať.
"Naďa... Prosím. Išli by sme si oddýchnuť na chatu na pár dní. Prišli by sme na iné myšlienky."
Počul ako premýšľa.
"V poriadku, prídi pre mňa za dve hodiny." Povedala a zložila telefón.

O pár hodín už sedeli v aute. Mlčali.
Michal nevedel ako začať, čo jej vlastne povedať.
"Prepáč mi." Zamumlal.
Ticho..
"Naďa. Ak môžeš prepáč mi." Opakoval zúfalo Michal.
Naďa pozerala pred seba a neodpovedala.
Po chvíli sa na neho pozrela a prejavila náznak úsmevu.
"V poriadku Michal. Čo keby sme to už nateraz nerozoberali a užili si tento víkend?"
Michal s radosťou prikývol.
Po príchode na chatu sa ospravedlnila a odišla hore do izby. Keď sa však dlho nevracala, išiel sa na ňu pozrieť. Naskytol sa mu pohľad, ktorý ani náhodou nečakal. Naďa sedela vo vani s pohárom vína v ruke a počúvala hudbu.
"Potrebovala som to." Povedala a pohybom mu naznačila aby si vliezol do vane k nej.
Ľahol si za ňu a začal jej umývať chrbát. Potešilo ho ako si to užíva. Okamžite ostal nadržaný. Všimla si to. Zacítila jeho penis a pousmiala sa. Začal jej nežne hladiť prsia a bozkával ju pritom na krku. Jemne jej hrýzol do ucha a cítil ako je čoraz viac vzrušená.
Už to viac nevydržal a doslova vyskočil z vane. Podal jej ruku a keď vyšla von zadíval sa na tie jej nádherné ružové bradavky. Zavzdychol a oprel ju o umývadlo. Zaboril si tvár do jej zadku a lízal ju tak, akoby to malo byť naposledy. Cítil ako sa jej od rozkoše podlamujú kolená. Nachvíľu zdvihol pohľad a pozrel na ňu. Dívala sa na seba do zrkadla a v tvári mala to čo tak miloval.
To, ako si sex dokázala užívať. Bola neuveriteľne zmyselná a vášnivá. Chytil ju za ruky a krásne ju začal narážať odzadu. Otočila sa na neho, pozerala mu pritom do očí a ten pohľad ho vzrušil ešte viac. Krútila panvou a prehla sa ako mačka. Celá sa mu oddala a on sa urobil tak, ako to vedel len s ňou.

"Dala by som si ešte víno," povedala pochvíli a odišla do kuchyne. Nasledoval ju. Stála nahá opretá o kuchynskú linku a odpila si z vína. Kvapka jej zostala na pere a pomaly stiekla na postavenú bradavku. Znovu sa mu postavil. Položil ju na kuchynský stôl, nohy mu vyložila na plecia a pozerala na neho tým pohľadom.. "Len neprestávaj!"
A Michal neprestával, až kým sa nespravila a on vypil celú jej vlhkosť. Strhol ju na zem, položil na kolená a vsunul jej penis až na koreň. Vystriekal sa do nej. Vytiahla sa a sala mu posledné kvapky.
"Ako sa mám do riti rozísť so ženou, s ktorou mi to tak strašne chutí..?"

Hra osuduWhere stories live. Discover now