Po vzrušujúcej prechádzke sme sa vrátili na chatu. "Kľudne choď do sprchy, ja zatiaľ pripravím večeru." Keď som už bola takmer v izbe, vyklonil hlavu spoza kuchynských dverí a zakričal.
"Naďa? A na posteli ťa čaká prekvapenie, obleč si ho a prídi dole." Žmurkol na mňa a vrátil sa do kuchyne. Osprchovala som sa a posadila sa na posteľ. Ležala na nej krabica, obalená čiernou zamatovou stuhou. Nedočkavo som ju otvorila. Boli v nej červené saténové šaty. Opatrne som ich vybrala a postavila sa k zrkadlu. Boli naozaj krásne. Jednoduché, ale pritom rafinované. Mali výstrih na chrbte, takmer po zadok.. Obliekla som si ich. Dokonale mi sedeli. Usmievala som sa na seba v zrkadle a cítila sa veľmi sexi. Dala som si len červený rúž a decentne pár kvapiek parfumu. Ešte raz som sa na seba pozrela do zrkadla a uznanlivo sa pousmiala. Zišla som dolu za Michalom. Z krbu sálalo príjemné teplo a z gramofónu hral jazz. "Idem si ešte hodiť rýchlu sprchu, urob si pohodlie."
Podal mi pohár s vínom a utekal hore schodmi. Za pár minút sa vrátil. Voňal sviežo, čisto a bol pekne oblečený. Nijak zvlášť špeciálne, len taká letmá elegancia, ale bol veľmi príťažlivý.
"Vyzeráš nádherne. Nádherne a príšerne vzrušujúco" , pochválil ma s iskrami v očiach a dolial mi víno. Pozdvihol svoj pohár a podišiel ku mne. "Na nás Naďa." Pobozkal ma a letmo mi prešiel prstami po chrbáte až ku zadku. Okamžite mi celým telom prešli zimomriavky.
"Poď, navečeriame sa", chytil ma za ruku a pomaly sme prešli k prestretému stolu. Neverila som vlastným očiam. Všetko bolo tak krásne prestreté a jedlo vyzeralo lákavo.
"Dúfam, že máš rada sushi. Nebol som si istý", povedal s neistotou v hlase Michal.
"Milujem sushi. Trafil si sa."
Usmial sa.
"Tak teda, bon appetit."Počas večere sme sa rozprávali, pili víno a veľa sa smiali. Bolo to veľmi príjemné, dovtedy sme väčšinou len "spolu spali" a toto bolo pre mňa naozaj niečo nové. Akoby sme spolu mali prvé ozajstné rande. Užívala som si to. Túžila som potom už dávno, aj keď som si to doteraz nikdy naozaj nepriznala.
"Zatancujeme si?"
Podišiel ku mne Michal a vytrhol ma z myšlienok. Prešli sme do obývačky. Nechal ma stáť pred blčiacim krbom a podišiel k starému gramofónu. Pri prvých tónoch Marvina Gayea, som si povedala, že je to klišé, ale na druhej strane mi prěslo hlavou, že tá pieseň je aj naprieč času, stále tak veľmi erotická..
"Let's get in on, baby." Šepkal mi do ucha a jemne sme sa vlnili v rytme skladby. Bola som taká vzrušená, že každý jeho dotyk mi spôsoboval rozkoš. Nežne mi začal vyzliekať šaty. Keď som stála pred nim nahá, obzeral si ma.
Po chvíli sa vyzliekol aj on. Podišiel ku mne, pozrel sa mi do očí a chytil ma nenasýtene za zadok.
"Si len moja?"
Prikývla som.
"Povedz to!", nástojil.
"Som len tvoja, Michal", zavzdychla som.
Tam si kľakni na zem a prehni sa." Pozrela som na neho. Jeho pohľad vravel "urob to, čo som ti prikázal". Poslúchla som.
Bola som na štyroch a otočená zadkom k nemu. Pristúpil ku mne zo zadu a začal mi to dravo robiť rukou. Rozkoš prúdila celým mojím telom. Prehla som sa v páse ako mačka a keď som si myslela, že už viac slasti neznesiem, vrazil mi ho tam až po koreň. Prirážal.. Najprv veľmi pomaly ale tvrdo a hlboko. Po čase zrýchlil a doslova zo mňa vytrtkal dušu. Vyvrcholili sme, ležali na zemi spotení pri krbe a obaja zrýchlene dýchali.
"Asi ťa milujem, Naďa."
"Asi?"
"Áno. Asi som sa do teba zamiloval."
YOU ARE READING
Hra osudu
RomanceUž vo výťahu zo mna strhol pancušky a bozkával ma tak vášnivo až sa mi zahmlievalo pred očami. Na chodbe mi vyzliekol šaty a s hladovými očami si obzeral moje nahé telo. "Nemáš spodné prádlo", poznamenal s úsmevom. Oprel ma o stenu a rukou mi žiados...