Michal

2.9K 44 0
                                    

"Nehovor mi, že si nikdy nebola zamilovaná lebo to ti neuverím Naďa. Vieš, na to si až príliš krásna", povedal Michal s koketným úsmevom a chytil ma za stehno.
"Na to, že máš doma manželku si dosť trúfalý", ironicky som sa uškrnula ale po jeho dotyku moje vnútro zalievalo teplo.
"Len mi nejde do hlavy, prečo už na prvý pohľad úspešný chlap, ktorý má určite dom snov a očarujúcu manželku, trávi večer so mnou v tomto bare. Chýba ti snáď doma niečo?", spýtala som sa so záujmom.
Michal sa zamyslel. "Neviem. Vieš moja žena je skvelá ale v poslednej dobe o ňu stracám záujem. Rozumej, v posteli. Predtým mi to s ňou chutilo, ale ona akoby prestala mať o mňa záujem. Tak som to vzdal. Do postele a časom aj do vzťahu sa pomaly vkradla rutina."
"Rozumiem."
"Dáte si ešte drink? Zachvíľu zatvaráme" , spýtala sa veselým hlasom čašníčka pričom nespustila z Michala oči. Bola veľmi pekná, prsia jej vyčnievali z hlbokého výstrihu.
"Dáme si ešte kolo a prineste nám aj účet ďakujem", odvetil a ani na ňu nepozrel. Hypnotizoval ma. Bola som z neho nervózna. Žiadny chlap na mňa takto ešte nepôsobil.

Za pár hodín sme skončili v mojej posteli. Po ceste mi pár krát prešlo hlavou do čoho sa to vlastne púšťam. Mal ženu, budem zasa len milenka.. Lenže víno a jeho na míle sršiaci sexeapel mi úplne pomotali rozum.
Ha, vraj rozum. Ten pri ňom úplne stagnoval. Sebavedomie s akým vystupoval, zo mňa robilo handrovú bábiku, ktorá sa mu chcela absolútne oddať. Tmavé vlasy mu celý čas padali do zelenych očí a mimovoľne som mu ich zakaždým odhŕňala z tváre. Potreba dotýkať sa ho bola tak očividná až som si pripadala trápne. Ale jemu sa to páčilo. Stále sa usmieval a hľadel na mňa ako na najsexi ženu akú kedy videl. Moje sebavedomie závratne stúpalo.

Už vo výťahu zo mna strhol pancušky a bozkával ma tak vášnivo až sa mi zahmlievalo pred očami. Na chodbe mi vyzliekol šaty a s hladovými očami si obzeral moje nahé telo. "Nemáš spodné prádlo", poznamenal s úsmevom. Oprel ma o stenu a rukou mi žiadostivo vkĺzol medzi horúce stehná. Zastonala som. Vagína mi pulzovala tak silno, že som mala pocit, že ak do mňa okamžite nevôjde tak zošaliem. Milovali sme sa hodiny. V jednu chvíľu sa mi díval do očí a pomaly prirážal. Bolo to také intímne. Vedela som, že som sa do neho v tom momente zamilovala.

Hra osuduWhere stories live. Discover now