Michal sa vždy cítil byť typom muža, ktorý je v každom ohľade nad vecou. Kým ako mladík nespoznal Sáru. Sára bola jeho prvá ozajstná a veľká láska. Chodili spolu prakticky od strednej. Po strednej išiel na vysokú a v prvom ročníku ju požiadal o ruku. Bola od neho o pár rokov staršia a naučila ho takmer všetkému. Láske, sexu, dobrej hudbe, umeniu... životu. Dalo by sa povedať, že boli spriaznené duše. Boli si tak blízki a to po všetkých stránkach. Vlastne istým spôsobom, do dnešného dňa aj sú. Rokmi však začal mať pocit, že jej je nejak zaviazaný a nevedel si predstaviť, že by ju podviedol. Aj napriek tomu, že to medzi nimi už neklapalo. Kým nestretol, v jeden pekný letný večer, Naďu.
Naďa mu učarovala možno aj tým, že mu z veľkej časti pripomínala Sáru. Obe boli umelecky nadané, spontánne, ľúbili sa smiať, v sexe boli uvoľnené a otvorené všetkému. Mal však pocit, že posledné roky stratila Sára zaújem. O neho. Namiesto toho, aby s tým niečo robil, hľadal potešenie v náručí inej ženy. Nechcel to, prvých pár mesiacov sa aj naozaj snažil. Miloval Sáru stále, dovolil by si povedať, že rovnako ako v prvý deň, keď ju uvidel. Ale medzi nimi už dávno nebola tá iskra. Vytratila sa a on stratil časom zaújem ju znovu zapáliť. A tak, prišla do jeho života Naďa. Pri nej znovu pocítil, že je pravý muž. Sexuálne mu absolútne vyhovovala a rozumeli si aj po iných stránkach. Stále však občas cítil, že to nie je Sára.
Na druhej strane keď s nou nebol, túžil po nej. Keď jej ale raz, chvíľu po sexe vyznal lásku, zľakol sa. Nevedel, či viac toho, že ju v tej chvíli naozaj pocítil alebo toho, že to bolo len v sexuálnom opojení, že to časom bude ľutovať a už tie slová nebude môcť vziať naspäť. Po dvoch dňoch strávených na chate jeho rodičov, sa jej neozval viac ako týždeň. Myslel na ňu ale každý deň. Nevedel však, čo napísať. Tie slová sa už nedali vziať naspäť a taktiež si stále nebol istý, či to vôbec myslel vážne. Doteraz naozaj ľúbil len a len svoju ženu. Nakoniec sa jej ozval a znovu mali špičkový sex, po ktorom však zasa nastali dni, kedy nevedel čo má robiť.
"Milujem ich obe alebo je Naďa len pobláznenie?", pýtal sa sám seba. Mal ju rád.. nechcel jej ublížiť.
YOU ARE READING
Hra osudu
RomanceUž vo výťahu zo mna strhol pancušky a bozkával ma tak vášnivo až sa mi zahmlievalo pred očami. Na chodbe mi vyzliekol šaty a s hladovými očami si obzeral moje nahé telo. "Nemáš spodné prádlo", poznamenal s úsmevom. Oprel ma o stenu a rukou mi žiados...