Michal vedel, že jeho žena a jeho milenka sú kamarátky. Ale to, že ju pozve k nim domov nečakal a už vôbec nie, aby ju Sára zoznámila polovici slobodných mužov, ktorých poznala. Nerád si to priznával, ale žiarlil ako pes. Keď vstúpila do miestnosti prišla mu taká vzrušujúca, že jediné načo dokázal myslieť bolo, ako jej vyzlečie tie šaty a vojde do nej. Túžil po nej, po jej tele, po jej bozkoch.. Chcel sa jej dotýkať, bozkávať ju a to, že nemohol, ho hnalo priam do nepríčetnosti. Po pár pohároch vína cítil, že začína byť čoraz menej nad vecou a len zťažka sa ovládal. Ked uvidel ako ho Sára zoznamuje s Richardom, jeho pohár trpezlivosti pretiekol. Žiarlivosť mu zatemňovala úsudok a začal si predstavovať ako s ním Naďa súloží. Ako je prehnutá pred ním, vzdychá a v očiach ma ten slastný pohľad, ktorý tak miloval a ktorý patril iba jemu. Zalomcoval ním hnev. Nepatrila mu, ale privlastňoval si ju akoby patrila. Bola predsa jeho !? Nezniesol myšlienku, že by sa jej dotýkal iný muž. Keď odišla na záchod, bez rozmyslu ju nasledoval. Sám nevedel čo od toho čaká. Vo svojom dome. V dome, kde bola aj jeho žena. Vedel len jedno, že nedopustí aby odišla s Richardom domov. Zrazu stála oproti nemu a pozeral na ňu ako obarený. Sám nevedel, čo jej chce vlastne povedať.
Keď ho odbila a odišla s Richardom domov, vyšiel na poschodie. Sadol si do pracovne, pozeral nekonečné minúty do prázdna a popíjal. Znovu skončil pri predstavách ako je Naďa v náručí iného muža. Chcel ju len preto, že ju nemohol mať ? Je jednoducho len sebecké hovädo, ktoré po nej túži iba fyzicky alebo k nej cíti niečo viac? Niečo, čo si celé tie mesiace nedokáže a nechce priznať? V myšlienkach ju pomaly vyzliekal a cítil jej pokožku. Vždy mu voňala. Nie parfémom.. ňou.. predstavoval si, ako si ju náruživo berie z predu. Ako sa jej pritom díva do očí a vidí v nich to.. to ako si to nesmierne užíva. Videl jej vzrušenie a slasť akú mala v očiach keď do nej vošiel. To, ako sa na neho dívala často krát nevedel uniesť, pretože v jej očiach bola aj láska. Vášnivá láska, ktorá si človeka podmaní, pretože je zriedkavá a nestáva sa každý deň. Keď sa mu stoporil úd začal si ho tak honiť, až ho to bolelo. Spravil sa do minúty a hodnú chvíľu ešte vzrušene dýchal. "Ach Naďa, vždy budeš moja.."
YOU ARE READING
Hra osudu
RomanceUž vo výťahu zo mna strhol pancušky a bozkával ma tak vášnivo až sa mi zahmlievalo pred očami. Na chodbe mi vyzliekol šaty a s hladovými očami si obzeral moje nahé telo. "Nemáš spodné prádlo", poznamenal s úsmevom. Oprel ma o stenu a rukou mi žiados...