Odkedy Michal spoznal Naďu mal stále viac pocit, že nevie čo vlastne chce. Začal mať výčitky voči Sáre? Čo vlastne cíti k Nadi? V práci bol čoraz viac nesústredený. V jeden večer keď prišiel domov a Sára už spala, ju niekoľko minút pozoroval. Bola taká nádherná. Polku tváre jej zahaľovali tie krásne ryšavé vlasy a zľahka dýchala. Dostal na ňu štrasnú chuť. Vyzliekol sa a ľahol si zo zadu k nej. Začal ju jemne hladiť po prsiach. Zamrvila sa. Prešiel jej rukou nižšie po brušku a pritom ju bozkával na krku. Prebrala sa, ale naďalej nehybne ležala a nechala sa od neho láskať. Neprestával a nežne jej vošiel prstami medzi nohy.
Robil jej to pomaly a ona so zavretými očami slastne vzdychala. Okamžite sa mu postavil. Vošiel do nej a po dlhej dobe sa pomilovali. Ráno sa zobudili a bez slova sa na seba usmiali. Sára pochvíli vstala, obliekla si župan a isla spraviť kávu a raňajky.
"Čo keby sme dnes večer strávili spolu?" Spýtal sa Michal a odpil si z kávy. "Veľmi rada, ale dnes som pozvaná na vernisáž. Ale budem rada ak pôjdeš so mnou."
"Neviem dokedy budem v práci, ale určite sa za tebou zastavím."
"Teším sa, tak večer." Pobozkala ho. "Musím už ísť, ale vidíme sa večer v galéríi. Pa."
Michal sedel v kuchyni a hľadel do prázdna. Znovu mu prešla hlavou Naďa. "Ak jej napíšem, znovu ma posle do riti." Pomyslel si.
"Pôjdem za ňou. O tomto čase chodí do kaviarne. Určite tam bude."
Kopol do seba kávu, osprchoval sa a nasadol do auta.
Keď dorazil do kaviarne, nebola tam. "Nevadí, počkám." Pomyslel si. Pozeral na hodiny ako šialený, keď v tom sa otvorili dvere. Bola to ona. V tvári bola ešte rozospatá a strapaté vlasy mala zviazané v drdole, ale aj tak pôsobila nesmierne sexi.
Keď ho uvidela, pozrela na neho s absolútnym opovržením. Hoci nič iné nečakal, zabolelo ho to.
Po jej úteku z kaviarne, sa aj tak nakoniec dočkal vytúženého sexu, po ktorom nechutné sebecky a zbabelo ušiel.
Mrzelo ho to, ale nemohol inak. Naďu mal príliš rád a po včerajšom milovaní s manželkou, mal čoraz väčšie výčitky. Ani mu nedošlo, že galéria, o ktorej vravela Sára a Naďa, je vlastne jedna a tá istá. Až do tej chvíle, kým do nej večer nevstúpil a nenašiel ich, ako sa spolu smejú pri poháriku.."Kurva, KURVA!!!" Hučalo mu v hlave.
"Čo mám teraz do psej matere robiť?! Čo tam vlastne spolu robia?! Ak ma Naďa prezradí tak ja som v háji."
Stál za sklom a vyjavene na ne hľadel keď v tom si ho všimla Sára. S úsmevom mu zakývala a mávnutím ruky ho volala dnu.
"Už nie je cesty späť, musím tam ísť a zahrať to najlepšie ako sa dá." Napravil si kravatu a s ťažkým povzdychom vošiel dnu.
YOU ARE READING
Hra osudu
RomanceUž vo výťahu zo mna strhol pancušky a bozkával ma tak vášnivo až sa mi zahmlievalo pred očami. Na chodbe mi vyzliekol šaty a s hladovými očami si obzeral moje nahé telo. "Nemáš spodné prádlo", poznamenal s úsmevom. Oprel ma o stenu a rukou mi žiados...