Adekvátna milenka

674 22 0
                                    

Potom čo Sára zistila, že milenka jej manžela je vlastne aj jej milenka, cítila akési zvláštne uvoľnenie. Akoby jej odľahlo, že je to práve Naďa. Tušila to už dlhšiu dobu.
"Predsa len, lepšie ako niekto cudzí," zasmiala sa v duchu.
Keď si uvedomila, že jej je to vlastne jedno došlo jej, že je jej už milý Michal úplne ľahostajný.
O vzťahu s Naďou premýšľala často a áno  bolo s ňou krásne, ale ani jedna reálne nebola stvorená na vzťah so ženou.

Nehnevala sa na ňu, nemohla za to. Vedela aký je Michal a že ju opantal rovnako, ako ju samú pred rokmi. Vedel to. Celé jeho bytie bolo nabité testosterónom a rád ho rozdával všade na vôkol. Viac krát mala pocit, že niekoho mal, ale rovnako citila, že s Naďou to bolo iné. Nebola to len jednorazovka z baru, na ktorú po pár súložiach zabudol.  Zamiloval sa do nej rovnako, ako sa do nej zamilovala aj ona.
Kto by ju nemiloval. Bola taká krehká, nežná a vášnivá zároveň. Dokázala sa zabávať ako muž a milovať ako žena. Každí sa do nej musel skôr či neskôr zaľúbiť..

Každopádne sa Sára rozhodla, že sa s Michalom rozvedie. Nie z trucu, nie z nenávisti. Jednoducho preto, že už ho nemilovala. Že tu lásku v nej postupne zabil a ona už nemala chuť ju opäť vzkriesiť. Bolelo ju to viac ako si pripúšťala. Ale aj taká je láska. Bolí.. zanecháva rany na duši, ale ak je človek dosť silný na to, aby to prekonal môže sa stať, že sa jeho život obráti tým správnym smerom. Aj keď to tak na začiatku nikdy nevyzerá.
Myslela si, že pri písaní rozvodu pocíti silnejšie emócie, ale takmer žiadne sa nedostavili. Ani potom keď papiere zaniesla na súd a ani potom keď jej rozhodnutie prišlo do schránky. Vtedy vedela s istotou, že urobila dobre a že k svojmu mužovi, už naozaj nič necíti. Znovu sa jej uľavilo. Bude opäť slobodná..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 14, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Hra osuduWhere stories live. Discover now