Trojka

1.1K 22 0
                                    

Keď Michal vstúpil do miestnosti, myslela som si, že zle vidím. Sára na neho oduševnene mávala a mňa oblial studený pot.
"Michal ahoj, tak si prišiel." Pobozkala ho Sára a ťahala ho za ruku smerom ku mne.
"Chcela by som ti predstaviť Naďu. Našu novú vychádzajúcu hviezdu." Povedala s úprimným tónom v hlase Sára. "Naďa, toto je Michal, môj manžel. "
"Ahoj, ja som Michal." Pozrel na mňa, so smrťou v očiach podávajúc mi ruku.
"Teší ma, Naďa Grešová."
Ani som nemrkla. Keď som sa však dotkla jeho ruky znovu ma oblial pot, ale podarilo sa mi zachovať vážnu tvár.
"Krásna výstava," poznamenal Michal a rozhliadol sa. Zamrzol pri pohľade na obraz milujúceho sa páru. Vedel presne kedy a ako som ho maľovala. V ten večer prišiel za mnou. Videla som jeho pohľad, ale nedala to na sebe poznať.
"Ďakujem." Odvetila som.
"Nebudem sa môcť zdržať," povedal Michal.
"Ale veď si len teraz prišiel", odvetila sklamane Sára.
"Ráno skoro vstávam," zamrmlal.
"Dobre drahý, ale ja ešte ostanem." Usmiala sa na mňa Sára a podala mi ďalšie šampanské.
"Ďakujem." Tiež som sa na ňu usmiala. Bola taká príjemná a veľmi sexi. Mala neskutočnú charizmu. Cítila som z nej, že aj ona voči mne chová rovnaké sympatie. Úprimne, chcela som byť s ňou sama a spoznať ju viac.
Michal sa ešte chvíľu zdržal, ale celý čas bol veľmi nervózny. Prešla mnou zlosť. Čo si to o mne vlastne myslí? Že som nejaká hľupaňa?!

Keď Michal odišiel, musím povedať, že to bol vo výsledku veľmi príjemný večer. Sára bola skvelá, rozumeli sme si. Milovala umenie, rovnakú hudbu...chvíľkami som mala pocit, že sme si niečím podobné. Až ma občas prepadli výčitky. Na druhej strane...Túžila som sa jej dotýkať a priblížiť sa k nej ešte viac. Vzhľadom na to, že som spávala s jej mužom, to bolo viac ako poburujúce. Ale nevedela som si pomôcť. V myšlienkach som si predstavovala ako sa milujeme všetci traja spolu. Cítila som ako sa má dotýka a chcela som aby sa ma rovnako dotýkala aj ona. Zvrátené, ja viem, ale keď obaja ma niečím priťahovali. Dušou, telom..

Po výstave Sára navrhla, že sa prejdeme a odprevadí má k môjmu domu, ktorý bol neďaleko galérie. Šampanské mi udieralo stále viac do hlavy a stupňovala sa vo mne čoraz väčšia chuť ju aspoň pobozkať.
"Tak a sme tu." Zastala som pred domom a usmievala sa na Sáru.
"Mohla by som zájsť k tebe ešte na kávu a zavolať si od teba taxík?" Spýtala sa nesmelo Sára.
"Samozrejme, že áno. Poď, ale nevšímaj si ten bordel, nestíhala som nič."
Vošli sme do bytu. Sára sa s úsmevom rozhliadala po mojom ateliérovom byte.
"Máš to tu krásne, pripomína mi to môj starý byt." Povedala a podišla ku mne.
Prešla mi rukou po vlasoch a pobozkala ma. Zalomcovala mnou strašná túžba po nej. Opätovala som jej bozk a nežne som ju hladila po chrbte až smerom k vypuklému zadku.
Zastonala a vzápätí mi vošla rukou medzi stehná. Bola som vlhká a vzrušená rovnako ako keď sa má dotýkal Michal. Začala ma prstovať a ja som jej pritom bozkávala prsia. Dala som si do úst jej bradavku a láskala ju jazykom. Stonali sme od rozkoše. Pomaly sme sa presunuli na posteľ a milovali sme sa do rána. Bolo to celé také nežné ale vášnivé zároveň.
Keď som sa ráno prebudila, Sára tam už nebola. Na nočnom stolíku som si našla lístok s bozkom od rúžu, na ktorom stálo:
"Prepáč mi, že som odišla. Volal mi Michal, musela som ísť. Ďakujem Ti za nezabudnuteľnú noc Naďa. Bolo to úžasné Ozvem sa Ti čoskoro. Sára."
Usmiala som sa na lístok a premietala si obrazy dnešnej noci.
"Myslím, že mám námet na nový obraz." Poznamenala som pre seba s úškrnom na tvári.

Hra osuduWhere stories live. Discover now