Naďa

1.8K 23 0
                                    

Keď Michal zbadal Naďu sedela v podniku obklopená mužmi. Prišla mu nesmierne krásna a sršalo z nej niečo.. bola tak prirodzene sexi, že ho zaujala na prvý pohľad. Tiež ju ihneď upútal, pretože na hodnú chvíľu sa im stretli pohľady a on vedel, že prebehla iskra z oboch strán. Postavila sa a sebavedomou chôdzou prišla k baru. Letmo sa dotkli lakťami bolo to priam elektrizujúce. "Ahoj ja som Michal", povedal bez váhania. Usmiala sa. Vlasy mu padali do očí, odhrnula mu ich. Na krátku chvíľu sa na neho skúmavo zahľadela. "Ahoj, ja som Naďa." Ešte raz sa na neho zmyselne usmiala a vrátila sa k priateľom. Zaplatil, zobral si drink a bez váhania zamieril k jej stolu. Prisadol si vedľa akoby k nej patril odjakživa. Dlho na ňu iba hľadel, priam ju hltal očami. Sám bol prekvapený ako ho očarila. Cítil sa ako v tranze. Okamžite ju chcel zobrať domov a vyšukať ju na milión spôsobov. Vziať jej do úst tie vztýčené bradavky, ktoré sa vypínali smerom k nemu spopod bieleho trička. V hlave sa mu vynárali predstavy, ako si ju berie nenásytne od zadu a ťahá ju pritom za vlasy. Predstavoval si, ako ona rozkošou vzdychá a túži po ňom tak, ako on po nej. Rozprávali sa hodiny, stále bolo o čom hovoriť.. bolo to také prírodzené. Smiali sa a stále sa letmo dotýkali. Iskrilo to medzi nimi až tak, že si to všimli aj potencionálni nápadníci za stolom, ktorí postupne jeden za druhým opúšťali podnik. Keď odišla na toalety mal možnosť konečne si ju obzrieť podrobnejšie. Dlhé tmavé vlasy jej pri chôdzi hrali s vyzývavými bokmi a pri pohľade na jej okrúhly zadok sa mu okamžite stoporil úd. Podvihol sa a napravil si pod stolom postavený penis. Keď sa vrátila tak si mimovoľne oblízla pery. Tie zmyselné, prekrvené a na bozkávanie stvorené pery. Zatajil dych okamžite ju chcel pobozkať.
V tom sa znenazdajky spýtala.
"No čo Michal, kedy mi prezradíš, že si ženatý?" Chytila mu ruku a dotkla sa jeho obrúčky. Až v tom momente si spomenul, že ho vlastne doma čaká manželka.

Hra osuduWhere stories live. Discover now