Hladové telá

1.7K 23 0
                                    

Stála som dobrých desať minút pod horúcou sprchou a zrýchlene dýchala. Práve som mala orgazmus. Urobila som si to sprchou pri myšlienke na náš posledný sex.
Z hypnózy ma však vytrhol telefonát. "Okamžite mi povedz čo máš teraz na sebe?", zašepkal Michal na druhej strane mobilu s erotickým podtónom. Zasmiala som sa. "Nič. Som úplne nahá. Nahá a vlhká." Počula som ako túžobne vzdychol a zahryzol si do pery.
"Mám pre teba prekvapenie. Obleč sa za hodinu prídem pre teba."
"My niekam ideme? Veď je streda." Nechápala som, nikdy sa cez týždeň nestretávame. "Povedal som, že musím ísť na služobnú cestu. Za hodinu buď hotová kráska." Zavesil.
Zošalel? A čo moja práca, zajtra mám mať výstavu. Šéf na mňa spolieha. Vytočila som Táňu.
"Áno?"
Mala ešte rozospatý hlas.
"Zobudila som ťa?", spýtala som sa previnilo.
"Nie. Teda áno, ale to je jedno nevadí, deje sa niečo?"
"Hmm, počuj zvládla by si tú výstavu zajtra bezomňa? Veľmi ťa prosím." Znela som zrejme zúfalo smiešne lebo sa rozosmiala.
"Nemám asi na výber. Len neviem čo na to povie Adam. Spolieha na teba."
"Na neho sa vykašli poviem mu, že som chorá a že ti plne dôverujem. Všetko je nachystané stačí keď zahájiš výstavu, dáš si šampanské a predstavíš toho nádejného umelca. Veď vieš ako na to, verím, že to dáš ľavou zadnou."
"Dobre a teraz mi povedz kam ťa ten tvoj sexuálny predátor berie."
"Ako vieš, že ma niekam berie?"
"Neviem, tipujem. Takže?"
"Nemám poňatia. Znel záhadne tiež som zvedavá. Idem sa dať dokopy zachvíľu je tu. Zbožňujem ťa, si úžasná!"
"Len mi toľko nelichoť. Uži si to ty opica, čau."

Za hodinu som už sedela v jeho aute a dívala sa na neho ako šoféruje a potmehútsky sa usmieva.
"Kam ideme Michal?" Mlčal a stále si držal úsmev na perách.
"Uvidíš Naďa. Nebuď taká nedočkavá bude sa ti tam páčiť."
Natiahol ruku k môjmu rozkroku. Po zistení, že nemám na sebe nohavičky zastonal a pri najbližšej lesnej cestičke zaparkoval. Zasunul svoje sedadlo čo najďalej dozadu a túžobne na mňa pozrel.
"Poď, teraz si zajazdi ty, bohyňa moja."
Poslušne som na neho vysadla. Vzrušene dýchal, strhol zo mna šaty a začal mi sať bradavky tak žiadostivo, že ma zaliala rozkoš po celom tele. Chytil ma za boky a dravo ma prirážal k sebe kým sme obaja v orgazme nevykríkli.

Ďalší kus cesty sme iba potichu sedeli a užívali si prítomnosť jeden druhého. Keď sme dorazili na miesto bola som okúzlená.
"Bola to chata mojich rodičov, chodieval som sem ešte ako malý chlapec. Manželka to tu nemá rada, je skôr mestský typ. Nikto nás tu nebude rušiť," povedal a vybral kufor z auta. "Poď", chytil ma za ruku, "ukážem ti to tu."
Chata bola malá, útulná ale pôsobila veľmi romanticky. Dominantou obývacej miestnosti bol obrovský krb, v ktorom nahlas praskalo drevo. "Poprosil som správcu aby zakúril", povedal Michal, keď zbadal môj nechápavý pohľad na zapálený krb. "Je to tu krásne naozaj." Usmiala som sa a prešla k oknu na druhej strane miestnosti. Na opačnej strany chaty sa nachádzalo malé priezračné jazierko.
"Dá sa v ňom aj kúpať?"
"Áno samozrejme, môžeme k nemu ihneď zájsť. Poď, prejdeme sa. Poukazujem ti to tu."
Chytil ma za ruku a viedol ma von.
Na okolí nebola žiadna iná chata, bolo počuť len "ticho" a sem tam spev vtákov. Vzduch voňal letom a kvetmi, ktoré boli navôkol.
"Je tu prekrásne Michal", rozplývala som sa.
"Som rád, že sa ti tu páči."
V očiach mu hrala radosť.
Keď sme prišli na mólo, pristúpil ku mne a vášnivo ma pobozkal.
"Vyzleč sa Naďa. Pomaly. Chcem si ťa vychutnať."
Prikázal a ja som bez slova poslúchla. Prešla som na koniec móla. Rozpustila som si vlasy a spustila jedno ramienko na šatách, ktoré sa mi pomaličky zošuchlo na plece. Koketne som sa na neho usmiala. Michal zatajil dych. Dal si dole tričko aj nohavice a odhodil ich za seba. Keď som spustila na plece aj druhé ramienko, šaty mi ladne skĺzli na zem. Stála som pred ním úplne nahá a slnečné lúče mi láskali chrbát.
"Máš telo bohyne Naďa. Si moja Venuša." Videla som ako sa mu zduril penis. Okamžite som zvlhla. Žiadny chlap ma tak sexuálne nepriťahoval ako on, bola medzi nami chémia, ktorú som nikdy predtým nezažila. Vykročil ráznym krokom ku mne, keď v tom som so smiechom skočila do jazierka. Voda bola príjemná a nie príliš hlboká, takmer som dosiahla na dno. Nebola ani studená, ani príliš teplá. Príjemne mi láskala obnažené telo. Keď som sa vynorila Michal bol už pri mne. Chytil ma za boky a v momente si ma nastokol si ma na ten nádherný stoporeny úd a nesmierne žiadostivo ma pritom bozkával. Bradavky sa mi treli o jeho hruď a od vzrusenia mi stáli tak, že to až bolelo. Nechcela som aby táto chvíľa skončila..

Hra osuduWhere stories live. Discover now