Sára začala deň ako každý iný. Prebudila sa, pustila psov na dvor a spravila si kávu. Ako pomaly chlípala horúcu kávu, pozorovala ich. Ako si slobodne behajú, po čerstvo pokosenom trávniku a sú plný radosti, že majú takú voľnosť. A aj ona zatúžila cítiť sa znovu tak slobodne. Už roky sa tak necítila. Niekto by si povedal, že mala všetko čo si človek môže priať. Vlastnila umeleckú agentúru, mala príťažlivého muža a kopec času len na seba, keďže deti nechcela. Vlastne sa na tom obaja dohodli. Veľakrát rozmýšľala, či by to ich vzťahu nepomohlo. Rokmi cítila ako sa z ich vzťahu vytráca romantika a vášeň. Chcela ale aj nechcela s tým niečo robiť. Sama nevedela, čo vlastne chce. Cítila sa občas plná elánu a iné dni zasa ako na pokraji nervového zrútenia. Keď s ňou jej muž nespal takmer pól roka a ona, aj keď chcela, tiež v sebe nenašla chuť spraviť prvý krok, časom stratila chuť úplne. Bola ale plná sexuálne nabitej energie. Túžila, aby sa jej niekto dotýkal a aby cítila znovu vášeň, tak ako pred rokmi. Takú, ako naposledy cítila k svojmu manželovi. Obliekla sa a išla si zabehať. Bol to jediný čas, kedy sa cítila voľná. Bežala a čím ďalej sa vzďaľovala od domu, tým sa cítila slobodnejšia. Keď sa vrátila, hodila rýchlu sprchu. Chystala sa pripraviť raňajky, keď v tom zistila, že Michal už nie je doma.
"Zrejme odišiel do práce", pomyslela si. Na sekundu ju to zabolelo ale pochvíli len pokročila plecami a išla sa obliecť. Spomenula si pritom na článok, ktorý nedávno čítala v čakárni u lekára.
"Smeruje vaše manželstvo do sračiek? Nevadí, tu máte návod ako to zistíte. Ako bonus dostanete nejaké tie rady, ako to nachvíľu zasa polepiť." Aspoň tak si ten titulok pamätala ona. Celé dve strany boli venované tomu, ako zistíte, že váš vzťah je v nenávratnom rozklade a ďalšia strana, tipom a trikom ako to dať jednoducho doporiadku. Takmer každá veta sedela aj na to jej stroskatané manželstvo.V práci bol frmol a tak aspoň nemyslela na to, ako sa vráti domov do stereotypu, z ktorého tak šalela. Prišla domov dosť neskoro, ale Michal nebol ešte stále doma. Navarila, chvíľu ho čakala ale nakoniec si išla ľahnúť. Prišiel takmer nadránom. Keď vstala, našla ho na gauči oblečeného. V ovzduší sa miesila zmes cigariet, alkoholu a keď privoňala k jeho kabátu ucítila ženský parfém. Neprekvapilo ju to. Už dlhšie ho podozrievala z nevery. Sama často uvažovala, či si niekoho nenájde ale nikto ju neočaril natoľko, aby sa k tomu odhodlala.
YOU ARE READING
Hra osudu
RomanceUž vo výťahu zo mna strhol pancušky a bozkával ma tak vášnivo až sa mi zahmlievalo pred očami. Na chodbe mi vyzliekol šaty a s hladovými očami si obzeral moje nahé telo. "Nemáš spodné prádlo", poznamenal s úsmevom. Oprel ma o stenu a rukou mi žiados...