16 - PARÇALANMIŞ DUYGULAR

1K 150 51
                                    

(Keyifli Okumalar Şövalyeler🧡)

Lütfen yorum yapıp oy vermeyi unutmayın.

Lütfen yorum yapıp oy vermeyi unutmayın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Dur, dur, dur.
Yeni başlıyoruz. Yıkımların ardından, yeniden inşa ediliyorum. Korkularımın üzerimde parçalandığı mezardan yeniden doğdum. Doğduğum da bu sefer, duygularım parçalandı ama üzülmedim.
Çünkü parçalanmış duygularımdan, aile kavramını öğrendim.
Kendi ailemi kurdum.
Aile, Ailem.
Çilen Ayas'ın ailesi.

"Gözlerini aç!"

Bir, iki, üç...

"Zihnindeki duvarları yık ve anımsa."

Bir, iki, üç...

"Beni duyuyor musun Çilen? Ben o kadınım. Yaralı ruhlarından en yaşlısıyım."

Bir, iki, üç...

"Artık tehlikede değilsin Çilen, dinlendin artık güvendesin. Suratına yaşlarını vuran aynalar yok. İşkenceye uğrayan Çilen'i görmüyorsun, taciz edilen Çilen yok, bedeninde kirli ellerin izi olan Çilen yok. Aynalar artık zifte döküldü."

Bir, iki, üç...

"Sayma Çilen, artık bırak. O odada değilsin, kokuyu alıyor musun? Burası hastane kokusu, buldular seni güvendesin."

Dört, beş, altı...

"Nefes al!"

Dört, beş, altı...

"Kendini korumayı bırak, artık uyanmalısın."

Dört, beş, altı...

"Çilen sesimi tanıdın mı? Ben iç sesin Çilen. Ben senim, şu an ki Çilen'im. Hadi gözlerini aç, artık okyanusta dalgaların sert kayalara vurmuyor. Gözlerinde attığın çığlıklar yok."

Dört, beş, altı...

"Uyan Çilen, o adamın elleri artık bedeninde değil!"

Yedi, sekiz dokuz...

"Gülümse."

Yedi, sekiz, dokuz...

"Sıkma zihnini, kapadığın o odadan çık. Karanlıkta çok kaldın."

Yedi, sekiz, dokuz...

"Çilen, kahkahalarımı duyuyor musun? Ben senin çocukluğunum Çilen. Gözlerini açmalısın çok uyudun, çok güçsüzleştin, özlendin. Seni çok özlediler Çilen."

Yedi, sekiz, dokuz...

"Küçükken babanın seni salıncakta salladığı anı hatırlıyor musun? Ben hatırlıyorum, kahkahalarımız çok güzeldi Çilen."

KAYIPLARIN NİDASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin